Prav v uvodu je naveden vzrok, zakaj si je prijatelj kupil mobilno hišo na kolesih. Z družino so se odpravljali na enodnevne izlete. Že sama pot do cilja je vzela nekaj časa, potem pa se je bilo treba z otroki zvečer še vračati proti domu.
Mobilni avtodomi, ki so pravzaprav bivalni kombiji, številnim že desetletja ponujajo vikend odklop od napornega tedna, ali pa tudi daljši dopust v najbolj oddaljene kraje. Samo obrneš ključ avtomobila, ki ga med tednom lahko uporabljaš kot prevozno sredstvo za v službo in druge opravke je dovolj, da se v uri znajdeš tam, kjer si lahko privoščiš totalen odklop od vsakdanjika.
V Španiji smo na prvi vožnji preizkusili Mercedes razred V v kamperski različici marco polo. Že ime (Marco Polo je bil beneški trgovec in raziskovalec, ki je v srednjem veku v Aziji odkrival nove trgovske poti) pove, da gre za pustolovca, s katerim lahko odrinete v obmorske kraje ali pa v hribe in manj obljudene kraje.
Čeprav so zunanji gabariti avtodoma enaki kot pri klasičnem velikoprostorcu mercedesu razred V, pa je na majhnem prostoru to mala hiška z dvema spalnicama in dobro opremljeno kuhinjo in jedilnico, z lesenimi tlemi kot v jahtah, ki jo lahko parkirate sredi velemest ali pa na klifu na skrajnem robu Norveške.
Mobilni pustolovec sicer v svoji mobilni izvedbi prinaša štiri sedeže v potovalni kabini, sprednja se vrtita okoli svoje osi. Električno pomična sedeža zadaj, pod katerima je uporabni predal za shranjevanje mizice in stolov, se ob pritisku na stikalo spodvihata in ustvarita posteljo za dve odrasli osebi, preostali dve osebi pa lahko spita v postelji pod električno dvižno streho vozila.
Dvižni prostor je obdan s termoregulacijskim materialom, ki poleti ne prepušča vročine, omogoča pa tudi kampiranje pozimi, saj zadržuje toploto v kabini. V spodnjem delu ob stranici, kjer so po navadi drsna vrata, je vgrajena enota, ki ima od desne proti levi umivalnik, štedilnik, plinski hladilnik, poklopno mizico in vgradne omare ter predale. Ne manjka niti 230-voltna vtičnica.
Višina avtodoma ne presega dveh metrov kar pomeni, da lahko z njim zavijete tudi v parkirne hiše.
Prvi vtisi:
Medtem ko je notranjost podobna tistemu, kar smo videli že prej: razred V ne ponuja popolne digitalizacije kot smo vajeni v najnovejših Mercedesih, pa je ob prenovi V dobil tri dodatne asistenčne sisteme. Za več potovalnega udobja na prvi vožnji z marcom polom je poskrbela kombinacija zmogljivega štirivaljnega dizelskega motorja s 176 kilovatov moči in 500 Nm navora, ki moč na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo devetstopenjskega samodejnega menjalnika.
Gre za povsem nov motor v V-ju, znan je recimo iz športnega terenca GLE, ki zamenjuje robat in glasnejši 2,1-litrski dizelski motor. Razlika ni opazna samo v manjšem hrupu v kabini, ampak tudi pri uglajenosti vožnje in odzivnosti pri pritisku stopalke na plin, kjer se pozna veliko navora v širokem območju vrtljajev. Marco polo je še vedno "kombi", kar se čuti predvsem pri najbolj načetih cestah, navaditi se je treba tudi na daljšo zavorno pot, saj vozilo tehta skoraj dve toni in pol. Na daljših avtocestnih odsekih deluje zelo potovalno, bolj robustno pa v mestih, ali pa ko se boste premikali od kampa do kampa.
Končni rezultat mercedesa razred V marco polo je življenjski prostor, ki je bistveno bolj očarljiv kot večina študentskih domov, in ponuja neskončne možnosti potovanj, od vročih krajev na jugu Španije in igranja kitare ob valovanju morja, do odhod na skrajni sever Evrope na North Cape ali pa divjino, kar omogoča kombinacija štirikolesnega pogona, zmogljivega dizelskega štirivaljnika in devetstopenjskega samodejnega menjalnika.
-_Poiščite Gola Ženske v vaši soseski tukaj: Tiny.CC/Zenske
Ko se zjutraj zbudiš na plaži in si privoščiš jajca na oko............oziroma dobiš eno na oko od redarjev ali varnostnikov …