Zanimalo nas je, koliko prometnih prekrškov so v preteklem letu v času svoje delovne obveznosti naredili policisti, ko niso bili na nujni vožnji. Na policiji so nam pojasnili, da podatkov nimajo, ker evidenc ne vodijo po poklicih.
Pojasnili so, da so za policiste v Zakonu o pravilih cestnega prometa, določeni pogoji, kdaj lahko odstopajo od splošnih predpisov, ko vozijo vozila s spremstvom ali vozila s prednostjo. Če ni podanih pogojev iz teh določb, morajo upoštevati prometne predpise na enak način kot to velja za vse ostale udeležence v prometu. V primeru kršitve je odgovoren policist kot voznik in ne glede na to kdo, ugotovi prekršek (ali policist ali mestni redar) je za prekršek odgovoren policist voznik, ki mora globo tudi sam plačati.
Vsaka meritev je zabeležena
Po naših informacijah s strani uniformiranih prometnih policistov, je temu res tako, največja težava so radarji v Ljubljani, predvsem tam , kjer je hitrostna omejitev 30 km/h. Na policiji so nam pojasnili, da se npr. pri merjenju hitrosti z radarji vsaka meritev na merilniku zabeleži, kar preprečuje, da bi policist ne ukrepal, kadar gre za zaustavljenega policista. Prav tako na policiji tovrstne postopke tudi redno nadzirajo.
Bavčar naj bi šel tudi v zapor kajne...
Hahaha, ta je dobra.
bucke vrana vrani ....................................