Kitajci so sporočili, da bodo leta 2020 odprli svoji prvih pet prodajnih salonov v Evropi, in sicer v Amsterdamu, Berlinu, Stockholmu, Londonu in v Barcelonu. Podjetje Lynk & CO je bilo ustanovljeno leta 2016, kmalu za tem pas o Berlinu razkrili tudi, da bo to znamka, ki bo dopolnjevala Volvovo ponudbo vozil, v avtomobilski svet pa želijo vpeljati nove, do zdaj še nevidene koncepte poslovanja.
Do zdaj so razkrili že nekaj modelskih napovedi. S konceptom, označenim pod številko 03, so v Šanghaju napovedali, da bodo za vse svoje modele ponudili doživljenjsko garancijo, pomoč na cesti in brezplačno povezavo z internetom. S tem želijo povsem na glavo obrniti proces nakupa in uporabe avtomobila kot tudi doživetja v vožnji.
Avtomobilist svoja vozila predstavlja kot pametne telefone na kolesih, svoje izdelke pa bodo prodajali strankam neposredno preko interneta oziroma z drugimi alternativnimi metodami, ne le preko prodajalcev v prodajnih salonih. Kupci bodo lahko z nakupov vozila sklenili tudi naročniško razmerje z medijskimi storitvami Netflix ali Spotify. Vozila bodo imela vgrajen tudi gumb namenjen deljenju ali izposoji vozila v slogu Airbnb.
Znamka je imela do konca leta 2018 na Kitajskem že 221 prodajalen, ki so povsem netipične, saj so v njih kavarnice, kinematografi in igrala za otroke. Lynk & CO na Kitajskem prodaja dva križanca in kompaktno limuzino. Vsi trije modeli temeljijo na platformi, ki jo za izdelavo svojega križanca XC40 uporablja Volvo. Lani so na Kitajskem prodali dobrih 120 tisoč vozil.
Kar za zdaj še ni znano je, ali bo Lynk & CO vozila, ki jih bo prodajal v Evropi uvažal iz Kitajske, ali jih bodo proizvajali v Evropi.
Če jih bodo proizvajali v evropi,bo cena vsaj 200% višja...