Automotive News Europe poroča, da je kitajski proizvajalec Great Wall Motors v Evropi doživel takšno nezanimanje za nakup svojih avtomobilov, da bo avgusta zaprl svojo evropsko pisarno v Münchnu in odpustil celotno ekipo, vključno z vodstvom. Govora je o okrog 100 zaposlenih. Avtomobile bodo v Evropi sicer prodajali še naprej, odpovedali pa so predvideno širitev v nove države.
Do odločitve za zaprtje evropske pisarne je verjetno prišlo zaradi slabe prodaje na stari celini. Great Wallove znamke so namreč leta 2023 na izvoznih trgih po vsem svetu prodale 316.018 vozil, a le 6.300 jih je prišlo na evropske trge. Po prvotnih načrtih naj bi Great Wall med letoma 2025 in 2030 na tujih trgih prodal milijon vozil. Načrte so zaradi zahtevnih razmer na trgih prestavili na poznejši rok.
Še lani so bili načrti veliko bolj optimistični. Novembra je Great Wall objavil, da bodo svoji znamki Ora in Wey združili v skupno znamko GWM in v skladu s tem preimenovali avtomobile. V okviru tega so za letošnje leto načrtovali tudi širitev prodaje v Španijo, Italijo, Portugalsko, Belgijo, Luksemburg, Nizozemsko, Avstrijo, Švico, Dansko, Islandijo in Bolgarijo. Tej širitvi so se zdaj očitno odpovedali.
Po drugi strani bodo še naprej ohranili že vzpostavljene partnerske sporazume v Nemčiji, Veliki Britaniji, Irski in Švedski, vendar pa bodo te države pokrivali neposredno s Kitajske.
V evropski ponudbi znamke GWM trenutno ostajajo dosedanji modeli ora 03, ki se je prej imenoval ora funky cat, ter križanca wey 03 in wey 05. Poleti naj bi se jim pridružila še limuzina ora 07, kar pa je zdaj tudi pod vprašajem.
Nemci že skoraj 150 let razvijajo avtomobile in sedaj se pojavijo neke kitajske znamke, ki so nastale pred par leti, …
Ampak ste pa troli res slepi, kar se po svetu dogaja. Vidite do kletnega okna in komentirate kar vam naročijo. …
Ha-ha! Na pol skopiran hitlerwagen!