Kitajci za most potrebovali 43 ur, Slovenci pa ...

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Izgovori izgovori. Tega so vozniki od države vajeni kot Eskimi na mraz. A s Kitajske prihaja dokaz, kako je mogoče v 43 urah povsem zamenjati celoten večpasovni nadvoz.
Oglej si celoten članek

S Kitajske, natančneje Pekinga prihaja zanimiv video, ki dokazuje učinkovitost tamkajšnjih gradbincev. Nad eno najbolj obremenjenih prometnic v velemestu jim je uspelo v 43 urah povsem zamenjati nadvoz.

Najprej so po kosih odstranili starega, nato pa na njegovo mesto na tračnicah pripeljali že vnaprej pripravljenega. Potrebno je bilo le položiti asfaltno površino in narisati črte. 

V Sloveniji je bila januarja 2014 uvedena zapora na 15 dvopasovnih premostitvenih objektih, ki vsakodnevno močno vplivajo na pretočnost prometa, povzročajo škodo gospodarstvu in zaradi dodatnih izpustov močno obremenjujejo okolje. 

 

Za veliko večino še vedno ni jasno, kdaj bo na voljo dovolj denarja za njihovo obnovo. Pri enem najbolj obremenjenih nadvozov pri Mednem se denimo kar vrstijo zapleti z razpisi in idejami, kaj sploh storiti.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 14:15 25. November 2015.

    Kjer je volja je moč!<br />Najbolje, da kar kitajce povabimo, da nam poleg luke še ceste spedenajo ...

  • 13:08 25. November 2015.

    Koliko Gradbincev ima Kitajska koliko mi <br />NEMOREŠ PRIMERJATI NAS PA KITAJSKO

  • 13:07 25. November 2015.

    A. L. predlagam ti da stvar vzameš v svoje roke sedaj ko si se naučil od Kitajcev.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.