Avtosalon, znan tudi kot Auto Guangzhou, je drugi po velikosti na Kitajskem, kjer bo letos prodaja rekordna in največja v svetu. V nasprotju s saloni v Pekingu in Šanghaju, ki veljata za prestižna rivala, kdo bo pokazal več novosti v avtoindustriji, je Guangzhou obrnjen k lokalnim kupcem.
Organizatorji upajo, da bo na osmo izvedbo avtosalona v eni od najperspektivnejših kitajskih provinc Guandong privabil rekordno število obiskovalcev, s čimer bi še povečal tržni delež prodaje v tem delu države. Kitajska je sicer po številu prodanih novih avtomobilov že leta 2009 prehitela ZDA. Samo lani je prodaja skočila za 45 odstotkov in je bila na koncu leta 13,6 milijona vozil.
Guangzhou je največja baza za japonske znamke, med katerimi sta v najmočnejših zasedbah Toyota in Honda. Toyota se predstavlja s tremi novostmi, skupaj pa je na salon pripeljala kar 45 modelov. Nissan med drugim prikazuje novega sunnyja, od lokalnih podjetij pa izstopa Geely, ki predstavlja 13 modelov.
Rdeča nit so "zeleni" avtomobili. Ameriški General Motor (GM) predstavlja 23 vozil, tudi električni model in plug-in volt. Ford prikazuje ekološkega mondea, ki je opremljen z ekološkim motorjem s turbopolnilnikom, predstavlja pa tudi terenski edge. Volkswagen predstavlja električno limuzino bora, volvo pa hibridni C30.
Kitajci nori na nove avtomobile
V ponedeljek je vrata odprl eden največjih avtomobilskih salonov na Kitajskem. V Guangzhouju na jugu države so rdeča nit električna vozila, ki so med Kitajci zbudila veliko zanimanje.