Kitajcem razkrili smarta brabusa - športnika iz Revoza

Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour Foto: Smart Smart brabus forfour
Proizvodnja v Revozu v Novem mestu bo letos med drugim bogatejša za športno različico smartovega modela forfour, ki bo nosil oznako brabus. Vozilo so premierno razkrili na avtomobilskem salonu v Pekingu na Kitajskem, od največjega svetovnega trga avtomobilov pa si rast proizvodnje obetajo tudi Dolenjci.
Oglej si celoten članek

Prvi smo v začetku leta pisali o tem, da bo Smart športnega Brabusa izdeloval v tovarni v Revozu v Novem mestu. Zdaj je napočil čas za razkritje smarta brabusa forfour, ki se od običajnega štirivratnega smarta razlikuje po zmogljivejšem motorju in športneje oblikovani karoseriji ter potovalni kabini.

Z 80 kilovatov moči (109 KM) bo novi smart brabus med najbolj dinamičnimi vozili svoje vrste na trgu. Motor ostaja isti, prisilno polnjeni trivaljni bencinski motor, ki so mu povečali moč za okoli 20 odstotkov, navor pa za 23 Nm na 170 Nm, ki je na voljo od 2.000 vrtljajev dalje. Manjši smart fortwo brabus (brabus oznako je prejela tudi različica cabrio) z mirovanja do 100 km/h pospeši v 9,5 sekunde, forfour pa sekundo več. Najvišja hitrost smarta brausa forfour je 180 km/h.

Posebna tipka za boljši pospešek

Poleg izboljšanega turbo motorja ima brabusovo performance športno podvozje posebej prilagojen sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP). Športni volanski mehanizem je bolj direkten, izboljšali so izpušni sistem in dodali zmogljivejše zavore, v prid bolj dinamične vožnje so prilagojena tudi prestavna razmerja twinamic dvosklopčnega šeststopenjskega samodejnega menjalnika (za 40 odstotkov hitrejši odziv), ki so mu dodali še funkcijo race start za hitrejše pospeševnaje z mesta. To pomeni, da že pred pritiskom na stopalko za plin sistem sam prilagodi optimalno število vrtljajev in prestavna razmerja menjalnika za čim boljši pospešek.

Vozilo je dodelano tako navzven, kot znotraj. Večja so platišča, ki so v osnovi 16-palčna, za doplačilo pa 17-palčna, nov je difuzor, znotraj so dodali športne sedeže, aluminijiaste pedalke, športen volan in dekorativne elemente, kot so prešiti šivi na volanu, ročici menjalnika in armaturni plošči.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.