Po podatkih slovenskega uvoznika vozil Kia je bila prodaja sportage aprila v primerjavi z enakim obdobjem lani boljša za 45 odstotkov, to pa je tudi eden bolje prodajanih SUV modelov v svojem razredu med fizičnimi kupci pri nas. Bo pa novinec, ki na ceste prihaja prihodnje leto, oblikovno povsem drugačen od tistega, kar smo bili pri modelu sportage vajeni do zdaj.
Omeniti je treba, da bo novi sportage po prejšnjih informacijah na voljo s standardno in daljšo medosno razdaljo (zadnja različica bo namenjena za kitajski trg), vendar v obeh primerih z bistveno spremenjeno zasnovo v primerjavi s prejšnjo generacijo.
Pri podjetju KIA so v izjavi zapisali, da bo novi sportage v svojem razredu vzpostavil nova merila glede napredne zunanje in notranje opreme, tehnologije povezljivosti in visoko učinkovitih pogonskih sklopov.
Radikalno drugačen
Uvaja tudi novi Kiin oblikovalski jezik "Opposites United". Opaziti je masivno zračno režo s spodnjim delom v črni mrežici. Ob njej so dnevne luči v obliki bumeranga, poudarjen je zadnji stebriček oziroma "mišičasta ramena", zadnje luči so trendovsko povezane z led trakom.
V digitalni kabini je velikanski in celo rahlo ukrivljen enoten zaslon. Ta bo hkrati služil tako za voznikove podatke kot za sredinski infozabavni sistem. Nekaj podobnega smo doslej videvali v mercedesih, a takšen ukrivljen zaslon v "ljudskih" avtih je tehnična novost.
Široka paleta pogonskih možnosti
Neuradno lahko pričakujemo pogon na sprednji in na vsa kolesa, 6-stopenjski ročni in 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko ter široko paleto pogonskih možnosti (bencinski in dizelski motorji, blagi hibrid, hibrid in priključni hibrid).
Omenja se še prilagodljivo vzmetenje in polavtonomni asistenčni sistem, kar pomeni, da bo sportage lahko ob določenih voznih situacijah (na primer v zastojih) samostojno pospeševal, zaviral in vozil.
S prenosnim računalnikom zaslužim veliko denarja (168 do 250 USD / uro). Prvi mesec sem prejel ček za 24568 ameriških …