Morda največja novost v primerjavi s prejšnjimi generacijami je, da so tokrat za Evropejce razvili povsem evropsko različico, ki jo bodo izdelovali v Žilini. Na Slovaškem sicer sportage izdelujejo že od leta 2006, vendar je bil doslej bolj ali manj enak kot drugje po svetu.
Separacija evropskega sportagea se odraža predvsem v drugačnem zadnjem delu in nekaj centimetrih manj medosne razdalje, ki pa je še vedno dobrih 10 centimetrov večja od predhodnikovega. Evropsko različico so namreč bolj približali meram evropskih tekmecev in v njej ponudili celo nekaj več prostora za potnike in več prtljažnika, ki v osnovi meri 591 litrov in ga je mogoče z zlaganjem klopi v razmerju 40:20:40 povečati na 1.780 litrov. Poleg tega lahko sportage vleče prikolico z maso od 750 do 1.650 kilogramov.
Pomembna novost je tudi ta, da je sportage zasnovan na novi platformi, ki mu je prinesla ne le boljše vozne lastnosti ampak tudi širok nabor varnostnih in asistenčnih sistemov, ki jih je po novem lahko sedemnajst. Voznik in potniki bodo gotovo najbolj opazili naostrene zunanje oblike in posodobljeno notranjost, v kateri gotovo najbolj izstopa ukrivljeni širok sklop dveh 12,3-palčnih zaslonov, enega, ki prikazuje digitalne merilnike, in drugega za prikaz in upravljanje infozabavnega sistema in avtomobilskih sistemov. Močno digitalizirano je namreč tudi upravljanje, a pri Kii izpostavljajo, da so nekaj bistvenih funkcij vseeno prihranili fizičnim gumbom.
Motornih možnosti je več. Osnovo predstavljata 110-kilovatni bencinski motor 1,6 T-GDI ter 85- ali 100-kilovatni turbodizelski motor 1,6 CRDi, na voljo pa sta tudi blago hibridizirana bencinski in turbodizelski motor z močjo 110 oziroma 100 kilovatov. Spomladi bosta sledila še 160-kilovatni samopolnilni hibrid in 195-kilovatni priključni hibrid.
Pri slovenskem uvozniku glede na dosedanje izkušnje najbolj računajo na nehibridizirane bencinske in dizelske različice, katerih cene se bodo ob upoštevanju akcijskih ugodnosti začele pri 21.999 evrih.
Sportage je sicer za slovenskega uvoznika najpomembnejši model v ponudbi, saj predstavlja dobro četrtino njihove prodaje in bo verjetno tako tudi v bodoče. V številkah to pomeni, da so doslej v Sloveniji prodali okrog 9.000 sportageov. Samo v leta 2015 predstavljeni zadnji generaciji jih je bilo 4.000. V Evropi je bilo v štirih generacijah doslej prodanih 750.000 sportageov, globalno pa poltretji milijon.
In kje so dobili čipe ???