Kateri rabljen in zanesljiv premijski avto se splača kupiti

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
10 avtov, v katerih se boste vozili premijsko, pa so hkrati statistike okvar na njihovih strani.
Oglej si celoten članek

Britanska potrošniška organizacija Which? je pripravila seznam 10 avtov, ki jih priporoča v nakup, če iščete rabljen avtov starosti med 4 in 10 let ter hkrati želite občutek premijske kvalitete in nadpovprečnega notranjega udobja za na daljše (poslovne) razdalje. Med izbranci sicer niso le premijske znamke, a dodani modeli zaradi svojih dobrih lastnosti prav gotovo sodijo mednje. 

Avto Kdaj se proda največ rabljenih avtov?

Veliki premijski avti imajo velikansko hibo - ko so enkrat rabljeni, praviloma zelo hitro izgubljajo vrednost, tudi zaradi tveganja, da bo šlo pri vgrajeni tehnologiji kaj narobe in bo zato strošek popravila večji kot pri običajnem, z različnimi dodatki bolj osiromašenem avtu. Which? se je osredotočil na iskanje tistih avtov, pri katerih so statistike okvar dobre, hkrati pa lastnika ne bi smela preveč boleti glava niti, če (ko) bo šlo kaj narobe. Nekateri izmed navedenih modelov so že zelo poceni za nakup, seveda gleda na britanski trg ponudbe. Uporabili so podatke 18.000 obstoječih lastnikov.

Mi smo spodaj dodali cene rabljenih modelov po letošnji tabeli nemškega ADAC.

9. mesto

Škoda superb (2008-2015)

Stopnja zanesljivosti: 83,1 %

Manj kot tretjina lastnikov je potožila, da bi imel njihov superb prve generacije v zadnjih 12 mesecih kakšne težave. Tri četrtine tistih, ki so zaznali napake, pa so lahko še naprej uporabljali avto. Največ težav se nanaša na zavore, baterijo, gorivni sistem in vzmetenje.

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2012, 2.0 TDI, dobro ohranjeno: okoli 8.000 evrov.

Foto: Škoda Škoda superb

9. mesto

Mercedes-benz E razred (2009 - 2016)

Stopnja zanesljivosti: 83,1 %

Mercedes E si deli mesto s superbom, hkrati pa gre za pravi premijski avto, ki je še danes zelo aktualen. 36 odstotkov lastnikov je imelo zadnje leto s svojim E-jem težave, med njimi se jih je kar precej nanašalo na motor in njegovo elektroniko. Gorivni sistem in baterija sta še dve področji, kjer so se pojavljale težave. 

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2011, E 220 CDI, dobro ohranjeno: okoli 12.000 evrov.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz E razred

8. mesto

Mercedes-benz C razred (2007 - 2014)

Stopnja zanesljivosti: 84,2 %

Stopnico pod E je pri Mercedesu C. Še vedno gre za pravega premijca. Le 24 odstotkov lastnikov je poročalo o težavah v zadnjem letu, večina jih je bilo blage narave. Šest odstotkov pa se jih je nanašalo na motor in motorno elektroniko, nekaj je bilo tudi težav z zavorami. 

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2011, C 180 CDI T, dobro ohranjeno: okoli 9.000 evrov.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C razred

7. mesto

Mazda6 (2012 - )

Stopnja zanesljivosti: 84,6 %

Japonka je v svoji zadnji generaciji očitno zelo zanesljiv sopotnik z veliko premijskega pridiha glede udobja in naprednih asistenčnih sistemov, hkrati po vseh teh letih ostaja oblikovno zelo sveža. Tretjina lastnikov je poročala o težavah, od tega je precej takšnih, ki so imeli težave z zavorami in motorjem, a je bil v dveh tretjinah avto še naprej vozen. Stroški popravil (v Veliki Britaniji) niso bili pretirani.

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2013, 2.2 Skyactive-D, dobro ohranjeno, nadpovprečna oprema: okoli 11.000 evrov.

Foto: Saša Despot Mazda6

6. mesto

Audi A6 (2011 - 2018)

Stopnja zanesljivosti: 85,7 %

Ko govorimo o premijskem avtu, je tudi v Sloveniji audi A6 med prvimi asociacijami na seznamu. Gre očitno za zelo kakovosten model, le okoli petina njegovih lastnikov je v zadnjem letu poročala o kakršnihkoli težavah. Še največ težav je bilo s stanjem karoserije, nekaj tudi z zavorami in motorjem. A le malo težav je bilo takšnih, da bi A6 morali parkirati.  

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2011, 2,0 TDI, dobro ohranjeno: okoli 11.000 evrov.

Foto: Audi Audi A6

5. mesto 

Mazda 6 (2007 - 2012)

Stopnja zanesljivosti: 85,8 %

Predzadnja generacija šestice je bila očitno zelo dobre kvalitete, po drugi strani za vložen denar ponuja že zelo veliko premijskega občutka med vožnjo. Ker gre za razmeroma star model, je cenovno že tudi zelo dostopna, tudi na našem tržišču. Največ težav so imeli lastniki v zadnjem letu z zavorami, nemotorno elektroniko, baterijo, karoserijo in gorivnim sistemom. Popravila so bila razmeroma poceni in opravljena v kratkem času. 

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2011, 6 2,2 CD, dobro ohranjeno, nadpovprečna oprema: okoli 7.000 evrov.

Foto: Mazda Mazda6

4. mesto

Volvo V70 (2007 - 2016)

Stopnja zanesljivosti: 85,9 %

Švedski karavan prejšnje generacije je bil dokazano zelo dobro izdelan avto, ki je dandanes tudi že precej dostopen. V času proizvodnje je bil oborožen z vrhunsko varnostjo, ki je še danes ne doseže marsikateri novodobnež. Praktičnost je nadgradil z zanesljivostjo, le 19 odstotkov lastnikov je potožilo o težavah v zadnjem letu. Največ se jih je nanašalo na izpuh in nemotorno elektroniko, nekaj tudi na motor. 

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2011, DRIVe, dobro ohranjeno: okoli 7.600 evrov.

Foto: Volvo Volvo V70

3. mesto

Toyota avensis (2009 - 2018)

Stopnja zanesljivosti: 87,8 %

Avto, ki je bil po prodaji in videzu v ozadju D segmenta, a vsaj glede kakovosti po krivici. Marsikateri od konkurentov nudi več udobja, a takšne zanesljivosti skorajda noben. Še največ težav je bilo z menjalnikom in karoserijo, ostalo so bile bolj malenkosti. Nevšečnosti je imelo v zadnjem letu petina lastnikov.

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2011, 2,0 D-4D, dobro ohranjeno: okoli 6.700 evrov.

Foto: Toyota Toyota avensis

2. mesto

BMW serija 3 (2012 - 2019)

Stopnja zanesljivosti: 88,9 %

V Veliki Britaniji izredno priljubljena trojka se je v predzadnji generaciji zelo izkazala z zanesljivostjo. Težave je sporočilo 22 odstotkov njenih lastnikov. Precej je bilo pripomb na klimatsko napravo, nemotorno elektroniko in krmiljenje. Računi za popravilo so bili nadpovprečno visoki. 

Ocenjena srednja vrednost po specifikaciji ADAC (2019), letnik 2012 (F30), 316d, dobro ohranjeno: okoli 10.000 evrov.

Foto: Gregor Prebil BMW serija 3

1. mesto 

Toyota avensis (2003 - 2009)

Stopnja zanesljivosti: 90,2 %

Statistično bolj zanesljivega rabljenega poslovnega avta očitno ne boste našli, pa čeprav je toyota avensis druge generacije že zelo star avto in se bo marsikomu zdela uvrstitev na prvo mesto nepravična. Le majhen del lastnikov je poročal o težavah z njo, največkrat gre za razmeroma manjša popravila pri klimatski napravi, motorju, motorni elektroniki, lučeh, podvozju ... Računi za vzdrževanje so nizki. 

Srednja vrednost po autoscout24, letnik 2008, 2.2 D-CAT, ohranjeno: med 2.200 in 3.000 evri.

Foto: Toyota Toyota avensis

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 15:33 24. Junij 2019.

    BMW 318 d zakon

  • 01:38 22. Junij 2019.

    Ali veš, kje najti žensko za eno noč? Pridite v >>> www.Sexcoss.Com

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.