Karavan za lepotne naslove

Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour
Karavanski clio ni nič več škatlast, v primerjavi s kombilimuzino je dražji za 700 evrov, a tudi daljši za 20 centimetrov, za 143 litrov prostora je več tudi v zadku. Kot prvi Renault bo ponudil R-link z možnostjo dostopa do spleta.
Oglej si celoten članek

Renaultu je uspelo nekaj, kar do zdaj nismo pogosto videli - narediti majhen in lep karavan, ki je hkrati prostoren in zelo uporaben.

Tudi na splet

Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Pri cliu so trde temelje za lepotne nazive postavili že s kombilimuzino, nič manj zapeljiv pa ni niti grandtour, ki ima enako medosno razdaljo, a je zaradi karavanske zasnove daljši za 20 centimetrov. V primerjavi s predhodnikom ni nič več oblikovan škatlasto, daljši pa je za štiri centimetre. Bistvo skriva v “nahrbtniku”. Prtljažni prostor z odstranljivim dvojnim dnom ponuja za najmanj 443 litrov prostora, kar je 143 litrov več kot pri petvratni izvedenki. Ob podrtju zadnje klopi ga je moč povečati do 1380 litrov prostornine. Poklopljiv je tudi sopotnikov sedež spredaj, kar omogoča prevoz dolgih predmetov.

Notranjost je spredaj na las podobna tisti v hatchbacku, zadaj pa je zaradi drugačne zasnove strehe nekaj več prostora za glavo. Modnim trendom sledi s številnimi možnostmi personalizacije, za 390 evrov dodatka pa je prvič v Renaultu na voljo multimedijski sistem R-link. Gre za izboljšano različica sistema Media Nav. R-link na ekranu na dotik višje ločljivosti združuje delovanje navigacije, prostoročnega telefoniranja, potovalnega računalnika, namesto štirih zvočnikov za akustiko skrbi šest zvočnikov, potniki pa se bodo lahko povezali s spletom, a bomo morali pri nas na povezovanje počakati vsaj do konca aprila.

700 evrov dražji

Foto: Gregor Prebil Renault clio grandtour Motorno paleto sestavljata po dva bencinska in dizelska agregata, z močjo od 54 kilovatov (75 KM) do 66 kilovatov (90 KM), konec poletja pa prihaja še nov turbobencinski motor Tce120 s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Karavan je v primerjavi s kombilimuzino dražji za 700 evrov, najcenejši z 1,2-litrskim motorjem in prvo od treh stopenj opreme stane 11.690 evrov, najcenejši dizel je dražji za 3.000 evrov. V začetku prodaje kupcem ponujajo 1.800 evrov popusta, za 99 evrov pa dobijo še paket osnovnega in kasko zavarovanja za eno leto.

Grandtout naj bi predstavljal kar do 20 odstotkov prodaje clia, ki je v prvih petih mesecih prodaje pri nas že dosegel številko 1.000 prodanih modelov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 19:19 3. April 2013.

    Ročno odpiranje šip in brez klimatske naprave pri osnovni verziji v letu 2013 zelo, zelo, zelo žalostno !

  • 19:38 29. Marec 2013.

    to pa je en plastik fantastik...fuj,,,pa ročno odpiranje šip v letu 2013, še najcenejša Kia ima boljšo opremo!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.