Test. Mazda6 je tudi s tretjo generacijo na avtomobilski trg karavanov vnesla svežino, čeprav se oblikovno navezuje na suv CX-5.
Pregleden s tehnologijo
Da oblikovno spada v razredni vrh, med drugim dokazuje nizek količnik zračnega upora (0,26), ki bi ga prej kot karavanu pripisali kupejem. Zaradi tega so morali z majhnimi bočnimi stekli žrtvovati preglednost nazaj, kar so deloma rešili s parkirnimi senzorji spredaj in zadaj ter kamero za pomoč pri vzvratni vožnji (najvišja stopnja opreme).
Mogočen videz na eni strani, a stroške pri nakupu novih na drugi strani, povečujejo velika 19-palčna platišča, antena skrita v plavut morskega psa na strehi je del najvišjega paketa opreme, za dodatno varnost skrbijo biksenonski žarometi, ki prihajajo že s stopnjo nižjo opremo od najvišje Revolution.
Uporabne rešitve
Prav tako dovolj je odlagalnih površin, pika na i je globok predal na sredinskem zaslonu za roke. Vozniku delo olajšajo stikala na dosegu roke in vmesnik (vrtljivi gumb med sedežema) za upravljanje s podatki navigacije, radia, telefona, ki jih spremlja na velikem osrednjem zaslonu. Čeprav je s športnimi detajli notranjost moderna z dobrimi materiali, pa jo obilica črnine in siva grafiko naredi preveč dolgočasno.
Prtljažnik ni rekorder, a je zasnovan pametno
Prtljažnik je s 522 litri prostornine manjši kot pri najboljših (octavia combi ima 610-litrski prtljažnik), a uporabnost večajo dobra obdelava in pametne rešitve v obliki roloja, ki se dvigne sam in se ga lahko pospravi v ravno dno, stranskih žepov in širšega nakladalnega dela. Zadnjo klop podremo z enim potegom; takrat dobimo ravno dno in 1.632 litrov prostora.
Manjkal radarski tempomat
Izboljšan sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, Mazda je bila v preteklosti zaradi tega sistema nagrajena s strani organizacije EuroNCAP, deluje natančno, biksenonski žarometi daleč v ovinek osvetljujejo cestišče, sistem sam prilagaja dolge in kratke luči, kar vožnjo naredi še udobnejšo. Pohvalno vsi ti sistemi niso namenjeni najvišji stopnji opreme, ampak jih najdemo že v stopnji ali dve nižje opremljenih mazd6, zato nam je bilo toliko bolj nerazumljivo, da je v najbolje opremljenemu vozilu manjkal radarski tempomat.
Na novo razviti motor je bogat z navorom in dobro pospešuje od nizkih do visokih vrtljajev, kar smo bolj vajeni pri bencinskih motorjih. Kratka prestavna razmerja menjalnika, natančen volan in zmogljivo podvozje so pisani na kožo dinamičnim voznikom, na luknjasti cesti pa je celo (pre)trd. Poraba je bila od 4,5 (primestna vožnja) do 8,5 litra (dinamična vožnja).
Podatki o vozilu: (Mazda6 sportcombi 2.2 CD150 (Revolution)
Motor: 2.191 cm3, turbo dizelski
Najvišja moč: 110 kW (150 KM) pri 4.500 vrt.
Navor: 380 Nm med 1.800 in 2.000 vrtljaji
Poraba na testu: 6,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 116 g CO2/km
Mere (v mm) (D x Š x V): 4.805 × 1.840 × 1.475, medosna razdalja 2.750
Prtljažnik: 522-1632litrov
Zmogljivosti: 210 km/h, 9,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena (v evrih): 29.790 (osnovni)/30.840 evrov (testni)
Količnik zračnega upora je pri karavanu 0,28. 0,26 je namreč pri limuzini. Škoda da ste tako površni. :(
Najvišja moč: 110 kW (150 KM) pri 6.000 vrt.<br /><br />Poprav to, zdej takoj!!!<br />Smrduh se pač ne zavrti tako …
Sem v živo videl model črne barve - zelo všečno!