Velik medijski odziv je imela nedavna novica, da Porsche zaradi okvare, ki lahko privede do odpadanja prednjih svetil, s trga po vsem svetu v servisne delavnice vpoklicuje 102.000 primerka terenskega cayenna. Odjeknil je tudi poziv vpoklica 1,3 milijona BMW-jev serije 5 in 6 proizvedenih med leti 2003 in 2010 zaradi težave z izolacijo akumulatorskega kabla, ki bi v izjemnih primerih privedel celo do požara.
Tovrstni vpoklici so postali nekaj vsakdanjega. Skoraj vse vpoklice, ki jih je zabeležil Rapex (sistem Europske unije za hitro izmenjavo informacij o nevarnostih potrošniških proizvodov) so prostovoljno sprožili proizvajalci vozil. Samo lani je bilo po podatkih Rapexa, 127 vpoklicev avtomobilov.
Največ vpoklicev sta imela Peugeot (12) in Volvo (11), sledijo pa Renault (9) in Citroën (8), Mercedes in Opel sta vozila vpoklicala sedemkrat. Šest vpoklicev sta zabeležila Fiat in Honda, po pet pa Chevrolet, Ford, Nissan in
Najpogostejši vzrok je bil povezan z nevarnostjo požara. Takih vpoklicev je bilo lani kar 18. Razlogi so bili različni, od možnosti puščanja goriva in nevarnosti, da bi to privedlo do gorenja, do izpostavljenosti napeljave vlagi in možnostjo kratkega stika. Več kot deset vpoklicev je bilo povezanih z delovanjem zračne blazine. Najbolj pogost razlog je bila neaktivacija v primeru nesreče ali nevarnost napačnega sproženja. Pogosta težava je bila parkirna zavora, tako električna, ki jo vgrajuje vse več proizvajalcev, kot tudi ročna. Med pogostejše napake štejemo tudi tiste povezane z varnostnimi pasovi.
Kar 18 vpoklicev zaradi nevarnosti požara
Lani je bilo zaradi možnosti požara v avtomobilu kar 18 različnih vpoklicev, skupaj pa so zabeležili 127 različnih vpoklicev vozil. Vpoklici so med medijih vedno poželi veliko mero zanimanja.