Kakšen 4x4, mercedes ima 6x6

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz G63 AMG
Mercedesov razred G je že sam po sebi prava zver, ki mu na terenu tako s sposobnostmi kot s ceno konkurira malo vozil. Bogatašem tudi to ni dovolj, zato bo nemški proizvajalec izdelal model s tremi osmi in šestimi pnevmatikami.
Oglej si celoten članek

Eksotično vozilo bo z ekskluzivno ceno iskalo kupce med ruskimi oligarhi, novopečenimi kitajskimi milijonarji in arabskimi šejki. Proizvedli naj bi zgolj 30 primerkov.

Vozilo je narejeno na osnovi modela G320 CDI. Različico 6x6 so razvili leta 2011 za potrebe avstrijske vojske. Svojega izvirnika v dolžino prekaša za 1,1 metra ter četrt metra v širino in višino. Karoserija je od tal dvignjena kar za 460 milimetrov, kolesa pa merijo 37 palcev! Izboljšani model razreda G tehta 3.775 kilogramov.

Dizelski agregat za vojaške potrebe je odstopil mesto zmogljivejšemu AMG-jevemu 5,5-litrskemu V8 biturbo bencinskemu agregatu s 405 kilovati moči (544 KM) in 758 Nm navora. Moč se na podlago prenaša s pomočjo samodejnega menjalnika 7G-tronic. Prenos se na vse tri osi prenaša v razmerju 30:40:30, pogon pa je opremljen s petimi blokadami diferenciala, s čimer so omogočili neodvisno delovanje vsakega kolesa.

Šestmetrska "zver" z mesta do 100 km/h pospeši v šestih sekundah, najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 160 km/h. Tovarniško izmerjena povprečna poraba je 18 litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.