Pri Uniorju so zapisali, da trendi zadnjih nekaj let kažejo kako zelo težko se gospodarstvo sooča z novimi kadri. Izziv je velik primanjkljaj v delovni sili. Izziv je še večji, saj nova delovna mesta zahtevajo nova znanja, nove spretnosti in nove veščine. V Unior Ročnem orodju so zato ustvarili zanimiv projekt, s katerim so nagradili znanje in izobraževanje dijakov slovenskih srednjih tehniških šol ter jih na tekmovanju nagradili z atraktivnimi nagradami, novimi znanji, ter novimi prijateljstvi in poznanstvi.
V Sloveniji je skoraj 200 srednjih šol, približno 25 od teh pa je tehniških. V njej se kalijo novi bodoči mojstri, ki bodo opravljali različne tehniške poklice. Med njimi najdemo strojnike, elektroinštalaterje, avtomehanike, orodjarje, mehatronike in mnoge druge. Čeprav se vsi ti poklici med seboj izredno razlikujejo, pa je vsem skupno to, da za uspešno opravljanje svojega poklica potrebujejo poleg teoretičnega znanja tudi močne praktične veščine in kompetence. V Uniorju so prepričani, da je ključ do njihove uspešne kariere praktično izobraževanje in izpopolnjevanje.
Zmaga v Maribor
Srednje tehniške šole dajejo praktičnemu izobraževanju izjemno velik pomen, zato so se v Unior Ročnem orodju odločili, da nagradijo in spodbudijo znanje, ki ga dijaki pridobivajo v srednjih tehniških šolah. Idejo so malce razvili in začinili, nastal pa je projekt, ki so ga poimenovali »Tekmovanje za znanje«. V njem je bilo vključenih 12 različnih slovenskih tehniških šol, skupaj pa je tekmovalo več kot 500 dijakov iz vse Slovenije.
Najprej so se vsi dijaki pomerili v teoretičnem testu, ki je potekal na šolah, nato pa so se finalisti pomerili še v praktičnem in za zaključek zabavnem izzivu.
V teoretičnem testu so dijaki odgovarjali na vprašanja, katera so izhajala iz njihovega izobraževalnega procesa. Na vsaki šoli so zmagali štirje, ki so prejeli največ točk, ti dijaki pa so napredovali v nadaljnje tekmovanje. V praktičnem izzivu so menjavali kolesa na električnem gokartu. Najprej so tako uporabljali osnovno orodje, nato pa so pokazali še znanje uporabe moment ključa.
V izzivu so merili čas, zmagal pa je samo najboljši iz posamezne šole. Tako je v projektu nastalo 12 finalistov, za razglasitev treh najboljših v celotnem projektu pa so morali finalisti opraviti še zabavni izziv – tekmovanje v vožnji z GoKartom. Zopet so merili čas, zmagali pa so trije najhitrejši, ki so osvojili celotno »Tekmovanje za znanje« in si prislužili atraktivne nagrade. Zmagal je Zsolt Šooš iz Tehniškega šolskega centra Maribor.