V enega od prodajnih butikov v Monte Carlu so pred kratkim pripeljali bugatti veyrona grand sport in črni bugatti chiron. Chiron je bil zvezda marčevskega avtomobilskega salona v Ženevi je še daljši, višji, širši in težji. Chiron nadaljuje zgodbo, med drugim napoveduje, da bo podrl rekord najhitrejšega serijskega avta, ki ga nosi predhodnik.
Številke govorijo same zase
To izjavo podpira vrsta presežkov. Najprej je tu lahka gradnja, ki je v veliki meri izdelana iz ogljikovih vlaken, celo njegov zadnji del. Zadaj je nameščen velikanski W16 motor, ki mu pri dihanju pomagajo kar štiri turbine. Njegova moč je 1.103 kilovate (1.500 KM), navora je kar 1.600 Nm. Da lahko sedemstopenjski menjalnik opravi s takšnimi številkami, so vgradili "največjo" sklopko v serijskem avtu.
Podvozje je prilagodljivo v petih različnih stopnjah, odvisno od ceste, po kateri hrumi. Za ustavljanje skrbijo ogromni zavorni diski in zmogljive čeljusti. Spredaj so Michelinove pnevmatike 20-palčne, zadaj 21-palčne. Bugatti zanimivo obljublja lastnikom, da bo servisiranje pnevmatik odslej veliko lažja, s čimer so se odzvali na kritike pri veyronu.
Hitrost je, kot rečena 420 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h manj kot 2,5 sekunde. Pri takšnih avtih so sicer pomembne še druge številke, kot je čas, ki ga potrebuje do 300 km/h, ali pa da se pri takšni hitrosti tudi ustavi. O teh številkah pri francoski butični znamki bolj kot ne še molčijo, le glede pospeška do 300 km/h so povedali, da bo "pod" 13,6 sekunde. A hkrati napovedujejo, da je avto sposoben peljati še veliko hitreje, prek rekorda, ki trenutno uradno znaša 434 km/h. To bodo verjetno dosegali s posebnimi izvedenkami.
In kaj ti bo takšen avto ? Po MC je še najboljš fičo !
Pravšnji za odpad.
Tesla je proti temu kot noč pa dan, za 1/24 cene