Proizvajalci med razvojem nekega avta radi posežejo po modelih konkurentov, da se tako pobliže spoznajo s kakšnim trikom, ki konkurenta delajo tako dobrega. To seveda skušajo delati naskrivaj, zato nek avto tekmeca po navadi kupijo pod krinko.
Nick Robinson, vodja dinamičnega razvoja za Hondin novi superstroj NSX, je za Automotive News povedal zanimivo anekdoto, kako so jih pri Porscheju razkrinkali. Nemci so namreč objavili vpoklic modela 911 GT3 zaradi napake na mehanskem delu volanskega mehanizma in med vpoklicanimi se je znašel tudi primerek, ki si ga je lastila Honda, zato so ga odpeljali na servis.
Tam pa so pri nemški znamki na nepojasnjen način ugotovili, kdo je resnični lastnik športnega avta. Ko so pri Hondi ob povratku dvignili pokrov avta, jih je čakal listek, na katerem je bilo napisano: "Vse dobro Honda vam želimo pri Porscheju. Se vidimo na drugi strani." Kaj so si predstavljali pod "na drugi strani", ni jasno.
McLaren: "Kje je pa vam uspelo doseči 329 km/h?"
Robinson je še priznal, da so za potrebe razvoja svojega hitrega modela dodobra secirali tudi mclarna 12C (danes znan pod imenom 650S). Tudi ta avto je moral na servis, vendar pri McLarnu niso uganili, kdo je pravi lastnik. So se pa na servisu zelo začudili, ko so priklopili avto na diagnostiko in z njeno pomočjo v zgodovini avta našli podatek, da so ga gnali že s hitrostjo 329 km/h.
dezurni@zurnal24.si