Če menite, da se glavni testni voznik švedske znamke Robert Serwanski naokoli prevaža s kakšnim koenigseggom CCX s 4,7-litrskim V8 motorjem, ki ga je kupil iz druge roke, se motite.
Mazda3, se namreč glasi skromni odgovor. In ker vsak dan v eno smer na delo prevozi okoli 150 kilometrov, v njegovem avtu drdra dizel. 2,2-litrski, kakopak, saj je to edina izbira v trojki. Kupil jo je nedavno.
A izbira ni tako naključna. Mazda3 se pelje športno suvereno, Serwanski pa prisega tudi na dodatno aktivno varnost, zato ima njegov avtomobil radarski tempomat in samodejno zaviranje v sili, poroča Jalopnik.
Če pa mu "pade cukr", ima v garaži za vsak slučaj še vedno tretjo generacijo mazde MX-5. To je avto, ki ga pozna do obisti, saj je z njimi profesionalno dirkal, preden se je pridružil Koenigseggu.
In kaj za "v štacuno" vozi njegov šef Christianu von Koenigsegg? Pred leti je za Žurnal24 izdal, da se privatno vozi v subaruju foresterju. No, od takrat se je v avtomobilski industriji že veliko obrnilo, predvsem Severnjake je navdušila elektrika. Zato je danes odgovor precej bolj logičen. Teslo model S, najmočnejšo izpeljanko P85D, črne barve.
dezurni@zurnal24.si