Kaj morate vedeti o novem porsche cayennu

Foto: Porsche Porsche cayenne Foto: Porsche Porsche cayenne Foto: Porsche Porsche cayenne Foto: Porsche Porsche cayenne Foto: Porsche Porsche cayenne Foto: Porsche Porsche cayenne Foto: Porsche Porsche cayenne
Porschejev suv tretje generacije je lažji in močnejši, z novim volanskim mehanizmom in podvozjem pa še boljši med ovinki.
Oglej si celoten članek

Pred dnevi smo po spletu okoliščin že videli, kako bo izgledal novi cayenne, Porsche pa je na sinočnji uradni premieri delil še informacije, v čem bo boljši od predhodnika in s katerimi lastnostmi bo uveljavljal status enega najbolj dinamičnih premijskih športnih terencev.

Porsche cayenne Novi porsche cayenne jim je pobegnil na splet

Kaj morate vedeti

- Čeprav je dizelski cayenne doslej imel kar 85-odstotni delež, ga pri Porscheju na začetku sploh ne bodo tržili (težave z Dieselgatom). Tudi razgrajaška "turbo" in hibridna različica prideta kasneje. Tako so v Stuttgartu za zdaj predstavili le vstopni 3,0-litrski turbo bencinski model s 250 kW (340 KM) za cayenna brez dodatnih oznak in 2,9-litrski biturbo s 324 kW (440 KM) v cayennu S. Slednji do stotice potrebuje 4,9 sekunde, najvišjo hitrost ima 265 km/h. Oba motorja izvirata od Audija.

- Izdatno prenovljena sta osemstopenjski menjalnik (ni PDK!) in štirikolesni pogon. Tudi suv je dobil štirikolesni volan, kot ga imata že 911 in panamera, in s katerim bo še bolj suveren med ovinki. Po novem so standardna večja, 19-palčna platišča.

Porsche Porsche takoj odsekal sumljivega dizla

- cayenne meri v dolžino 4,92 metra (šest centimetrov več), je nekoliko nižji od predhodnika, a ohranja isto medosno razdaljo. Prtljažnik je narasel kar za 100 litrov na 770 litrov. Zaradi izdatne uporabe aluminija se je tehtnica ustavila pod magično mejoj dveh ton

- Notranjost je v veliki meri povzeta po panameri, kar pomeni zelo visoko mero udobja in športnih detajlov. 

Foto: Porsche Porsche cayenne -Edini analogni števec je tisti za vrtljaje. Vse ostalo prikazujeta dva sedempalčna zaslona ter velik 12,3-palčni osrednji zaslon s serijsko navigacijo. 

- Serijske so LED luči, med doplačili pa matrični žarometi, off-road program, Bose ali Burmester zvok ...

- Cena v Nemčiji se prične pri 74.828 za osnovnega cayenna in pri 91,964 za cayenna S.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.