Junija bo pri nas spet mogoče kupiti kabriolet znamke VW

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio
Volkswagnova boga zgodovina izdelovanja avtomobilov s pomično streho sega v konec štiridesetih letih prejšnjega stoletja. Kabrioleti veljajo za dinozavre med avtomobili. Kljub temu pa bo Volkswagen, tudi k nam, junija pripeljal povsem novi kabriolet v obliki športnega terenca.
Oglej si celoten članek

Kabrioleti so nišni avtomobili. Imidž avtomobili. K večji uporabnosti v vseh letnih časih so prinesli kabrioleti s trdo pomično streho, ki so več udobja uporabnikom zagotovili tudi v mrzlih mesecih in postali avtomobili za vse letne čase. Vseeno so bile prodajne številke tako majhne, da so se na trgu obdržali zelo redki.

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio

saab 25 let švedskih kabrioletov

Pri Volkswagnu na primer, kjer so prvi kabriolet predstavili že leta 1949 (Käfer), nato pa nadaljevali leta 1979 s kabrioletom golfa prve generacije, ki se je v brezstrešni različici pojavil še v tretji in šesti generaciji, po ukinitvi prodaje beetla cabrioleta in eosa v ponudbi niso imeli več vozila s pomično streho.

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio

Tudi pri Volkswagnu so v ospredje stopili športni terenci in križanci. Volkswagen tiguan je globalno gledano na primer po prodaji prehitel celo golfa, ikono Volkswagna, kjer velike upe polagajo v mali križanec t-cross in kompaktni križanec T-roc, za katerega pri VW trdijo, da je neka mešanica med občutkom varnosti, visokim sedenjem in večjo prostornostjo kabine in prtljažnika, ki ga zagotavljajo SUV vozila in vozno dinamiko kombilimuzin.

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio

Avto 20 novih oranžnih VW T-roc na cestah

Volkswagen zdaj gradi družino vozil T-roc. Ob klasični različici so predstavili že športno T-roc R s 300 konjskimi močmi (221 kW), zdaj pa prihaja še kabriolet, ki bo v Sloveniji na voljo od junija dalje.

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio

Kot prvi kabrioletski križanec v kompaktnem razredu ponuja štiri sedeže in v skladu s tradicijo hrošča in golfa cabrioleta klasično platneno streho, ki je sestavljena iz treh slojev. Elektrohidravlični pogon streho odpre in zapre avtomatsko v 9 oz. 11 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Odprta platnena streha je za zadnjima sedežema zložena kot harmonika, njen masivni sprednji lok pa služi kot pokrov. Ko je streha zaprta, nosilne letve preprečujejo, da bi se streha pri visoki hitrosti napihnila. Za dodatno izlolacijo pred pišom vetra in sotalihm hrupom od zunaj skrbijo dodatna okenska in vratna tesnila. Na voljo je tudi protivetrni ščitnik. Kapaciteta prtljažnika je 280 litrov.

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio

TEST Volkswagen T-roc stavi na uporabnost

T-roc cabrio ima za primer prevračanja dodano aktivno zaščito. Če sistem zazna, da bi se lahko vozilo prevrnilo, v hipu aktivira sistem za zaščito. V predelu zadnjih vzglavnikov navzgor sprožita dve močni plošči, dodatne ojačitve pa kompenzirajo manjkajočo fiksno streho.

Foto: Volkswagen Volkswagen T-roc cabrio

Veliko jih boste videli Volkswagen T-roc želi na vrh

Kabrioletski križanec sicer prinaša vse, kar smo spoznali že pri klasičnem t-rocu, na voljo pa bosta dve izvedbi style in R-Line. Na voljo sta dva bencinska motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. 1.0 TSI trivaljnik razvije moč 85 kW/115 KM in navor 200 Nm, štirivaljni 1.5 TSI pa moč 110 kW/150 KM in navor 250 Nm. 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon spredaj sta serijska, večji TSI pa je mogoče kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.