Začelo se je pred doobrim trednom, ko se je razvedelo, da Fiat reklame, ki naj bi bila postavljena v Bronx v New Yorku, deloma sploh ni snemal tam, temveč v Los Angelesu. Zahod in Vzhod pa v ZDA veliko šteje. Nato je v nedeljo sledila šlamparija na podelitvi ameriških nagrad, ko bi morala med plesno-pevsko točko Lopezova sesti v avtomobil, vendar se vrata kljub pritiskanju na kljuko niso želela odpreti. K sreči pa se ni zmedla, temveč jih je odprla z notranje strani in nadaljevala točko skoraj brez prekinitve. A poteza, da je J. Lo. v svojo točko tako odkrito vsilila reklamni avto, je spodbudil nemalo pikrih na njen račun. No, že naslednji dan je bila odpuščena šefica ameriškega Fiata Laura Soave.
S tem pa težav še zdavnaj ni bilo konec. V javnost je te dni pricurljala vest, da Lopezove med kadri, ki so jih vendarle snemali v New Yorku, sploh ni bilo v avtomobilu, temveč jo je nadomestila dvojnica. In za konec v rubriki "saj ni res pa je" - mali model se je med septembrskim snemanjem spota v Bronxu pokvaril, kar dokazujejo fotografije, ki so prišle na splet.
Katastrofalna oglasna kampanja torej, ki Fiatu prav gotovo ne bo pomagala pri njegovih ciljih z malčkom. Zadnji in najhujši udarec pa so prodajni podatki trgovcev, ki dokazujejo, da se je prodaja fiata 500 v ZDA začela z zelo slabo.