Je Mercedes pravkar predstavil tekmeca BMW iX?

Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV Foto: Daimler mercedes EQE SUV
Daimler je predstavil mercedes EQE SUV, električnega športnega terenca, ki bi ga lahko označili tudi kot tekmeca bavarskega BMW-ja iX.
Oglej si celoten članek

Mercedes-benz EQE SUV bo namreč na voljo tudi v dveh športnih različicah oddelka AMG, a tudi kot »navadni« mercedes-benz EQE SUV ne bo ravno najbolj šibak.

Semafor na kolesih V BTC pokazali novost, ki jo lahko pričakujejo vozniki

Foto: Daimler mercedes EQE SUV

Daimler trenutno ponuja sedem električnih vozil, zdaj pa je dodal še osmega, športno terensko alternativo lani predstavljene električne limuzine EQE. Je tudi Daimlerjev četrti model na namenski električni platformi, po mercedesih EQE, EQS in EQS SUV.

Avto Mercedesi bodo dobili revolucionarni "palačinkasti" elektromotor

Čeprav je v bistvu športno terenska različica mercedesa EQE in ponuja več prostora, je celo malce krajši od njega. Medosna razdalja je krajša za devet centimetrov, krajši od EQE  pa je tudi z dolžino 4,86 metra, medtem ko je s širino 1,94 metra in višino 1,68 metra širši in višji od limuzine. Oblikovno se močno zgleduje po večjem križancu, z izjemo sprednjega dela, ki ga povzema po limuzini, kar se odraža predvsem v obliki žarometov, in je oblikovno gotovo manj avantgarden kot limuzina. Znotraj je EQE SUV skoraj identičen EQS SUV-ju, torej je v osnovi na voljo z 12,8- in 12,3-palčnima zaslonoma, na voljo pa je tudi 56-palčna sestavljanka iz treh zaslonov.

Foto: Daimler mercedes EQE SUV

Pri Daimlerju poudarjajo, da je zaradi malce krajše medosne razdalje EQE SUV tudi bolj okreten od limuzine EQE, predvsem če ga opremite z opcionalnim štirikolesnim pogonom, ki zadnja kolesa suka dol kota 10 stopinj. Krmiljena zadnja prema mu namreč precej zmanjša obračalni krog.

Izračuni Lastniki električnih lahko zaradi nevednosti plačujejo visoke položnice za elektriko

Za vzmetenje serijsko skrbijo jeklene vzmeti, na voljo pa je tudi zračno vzmetenje, ki na štirikolesno gnanih različicah podvozje na slabih podlagah samodejno zviša za dobra dva centimetra in pol. Na terenu je na voljo tudi posebna kalibracija pogona, podvozja, zavor in vzmetenja.

Foto: Daimler mercedes EQE SUV

Mercedes EQE SUV bo na voljo v petih pogonskih različicah, kot trije mercedesi-benzi in dva mercedesa-AMG. Osnovni mercedes-benz EQE 350+ SUV bo imel zadnji pogon z močjo 215 kilovatov,  enako močan pa bo tudi štirikolesno gnani mercedes-benz EQE 350 4matic SUV. Močnejši bo mercedes-benz EQE 500 4matic SUV z močjo 300 kilovatov. Doseg bo znašal solidnih od 450 do 590 kilometrov, odvisno od različice.

Citan tourer Test najcenejšega, a uporabnega mercedesa

Z malce manjšim dosegom od 375 do 488 kilometrov se bosta pohvalili različici mercedes-AMG, ki pa bosta to nadoknadili z veliko več moči. Mercedes-AMG EQE 43 4matic SUV bo namreč iz svojih dveh motorjev iztisnil 350 kilovatov, ki ga bodo do 100 kilometrov na uro pognali v 4,3 sekunde,še močnejši mercedes-AMG EQE 54 4matic+ SUV pa bo za enak dosežek potreboval le 3,5 sekunde.

Foto: Daimler mercedes EQE SUV

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.