Jaguar i-pace, ki bi utegnil nastajati v Hočah, je hitrejši od Tesle

Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace Foto: Jaguar Jaguar i-pace
Britanski Jaguar Land Rover je resno vzel razvoj električnih avtomobilov. V Magni Steyer so tako predčasno začeli izdelovati električni SUV jaguar i-pace, ki je po trditvah podjetja hitrejši od tesle model X. Tudi v tujih medijih se šušlja, da bi i-pace utegnili zaradi zasedenosti tovarne dolgoročno izdelovati še v novi Magnini tovarni, verjetno v Sloveniji, če bo do končne realizacije sploh prišlo.
Oglej si celoten članek

Jaguar je lani novembra na avtomobilskem salon predstavil koncept i-pace, ki je napovedal nov kurz in vstop prestižne znamke med električna vozila. Koncept je bil predstavljen z dvema elektromotorjema, za vsak par koles en, tako da je i-pace stalno gnan na štiri kolesa. Skupaj motorja proizvedeta 294 kW moči (400 KM) in 700 Nm navora. Baterija ima kapaciteto 90 kW, pozna pa funkcijo hitrega polnjenja, medtem ko je ocenjeni domet kar 500 kilometrov. 

NE SPREGLEJTE:

Jaguar je takrat najavil, da bo serijski i-pace v srednji razred športnih terencev udaril šele v drugi polovici 2018, a je znamka predčasno že začela proizvajati serijski i-pace v Magnini tovarni v Gradcu. Že ob predstavitvi koncepta so začeli zbirati pologa, tako kot Tesla v primeru tesle 3.

Tehnološki direktor samozavesten zaradi pospeškov

Pri Magni, ki je sodelovala tudi pri razvoju, so prepričani, da je i-pace hitrejši od Teslinega tekmeca. Magnin direktor za tehnologijo Karl-Friedricha Stracke je prepričan v to. Dejal je, da je pospešek neverjeten, da je avtomobil izjemno agilen in okreten. Stracke zagotavlja, da voznik nikakor ne občuti dodatno obtežitev zaradi litij-ionskega baterijskega sklopa. Pospešek od 0 do 100 km/h naj bi bil po prvih zagotovilih tovarne nekaj več kot štiri sekunde, za razliko od konceptnega vozila pa naj bi doseg z enim polnjenjem baterije nekoliko zmanjšali na 350 kilometrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 09:19 21. Junij 2017.

    Kupci teh vozil pa so vsi tisti, ki vas manipulirajo z lažjo že celo življenje. Naj si ga nardijo sami, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.