Jaguar je lani novembra na avtomobilskem salon predstavil koncept i-pace, ki je napovedal nov kurz in vstop prestižne znamke med električna vozila. Koncept je bil predstavljen z dvema elektromotorjema, za vsak par koles en, tako da je i-pace stalno gnan na štiri kolesa. Skupaj motorja proizvedeta 294 kW moči (400 KM) in 700 Nm navora. Baterija ima kapaciteto 90 kW, pozna pa funkcijo hitrega polnjenja, medtem ko je ocenjeni domet kar 500 kilometrov.
NE SPREGLEJTE:
- V Sloveniji bi utegnili izdelati 200 tisoč premium vozil na leto
- Nov velik posel za Magno
- Magna se lahko umakne na Hrvaško
Jaguar je takrat najavil, da bo serijski i-pace v srednji razred športnih terencev udaril šele v drugi polovici 2018, a je znamka predčasno že začela proizvajati serijski i-pace v Magnini tovarni v Gradcu. Že ob predstavitvi koncepta so začeli zbirati pologa, tako kot Tesla v primeru tesle 3.
Tehnološki direktor samozavesten zaradi pospeškov
Pri Magni, ki je sodelovala tudi pri razvoju, so prepričani, da je i-pace hitrejši od Teslinega tekmeca. Magnin direktor za tehnologijo Karl-Friedricha Stracke je prepričan v to. Dejal je, da je pospešek neverjeten, da je avtomobil izjemno agilen in okreten. Stracke zagotavlja, da voznik nikakor ne občuti dodatno obtežitev zaradi litij-ionskega baterijskega sklopa. Pospešek od 0 do 100 km/h naj bi bil po prvih zagotovilih tovarne nekaj več kot štiri sekunde, za razliko od konceptnega vozila pa naj bi doseg z enim polnjenjem baterije nekoliko zmanjšali na 350 kilometrov.
Kupci teh vozil pa so vsi tisti, ki vas manipulirajo z lažjo že celo življenje. Naj si ga nardijo sami, …