Hrvaški "Elon Musk" v Ženevi javnosti in stroki sporoča, da niso več avtomobilski start-up. Zdaj imajo v mislih projektiranje, inženiring in proizvodnjo ključnih električnih elementov.
Kljub temu so v zadnjem letu marljivo posodabljali svojega električnega superšportnika, ki so ga razstavili na 89. avtomobilskem salonu v Ženevi. V C-Two so vgradili nove zanimive tehnologije.
C_Two razstavljen v Ženevi je v belo-modri barvi. Z modro so obarvani predvsem deli iz karbona. Dodelali so tudi potovalno kabino. V mat zaključku najdemo karbonske dele, šivi na usnju so v modri barvi.
Pri podjetju izpostavljajo, da je samonosna šasija iz ogljikovih vlaken njihov lastni proizvod in hkrati največji karbonski element izdelan v avtomobilski industriji do zdaj z vgrajenimi pregradami in pogonom. Šasija tehta manj kot 200 kilogramov.
C_Two ima štiri posamezne električne motorje, s katerimi upravlja Rimac All-Wheel Torque Vectoring, ki razporeja navor na posamezno kolo. Navor preverja 100-krat na sekundo in pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno.
Pogonski sklop zagotavlja moč 1.914 konjev (1.408 kW) in 2.300 Nm navora, kapaciteta baterije je 120 kWh, doseg z enim polnjenjem baterije je 650 kilometrov. Pospešek od 0 do 100 km/h je 1,97 sekunde, od 0 do 300 km/h pa le 11,8 sekunde, medtem ko je največja hitrost 415 km/h. To ga uvršča med najhitrejše avtomobile na svetu.
Skipi in Snežinko a vidva vesta kaj pomenu supercar? To ni avto za v trgovino...
1400 kW moči in 650km? Ne bo šlo, niti v najglobjih sanjah ne. Bolj 65km. Ja, lahko je doseg tak …
Ja 650 km če voziš 90-110 na uro. 1900 KM, za take avte bi rabil orožni list za na cesto.