Insignia country tourer se hvali z 20 milimetrov večjo odmaknjenostjo od podlage in zaščitnimi elementi karoserije pod vozilom, spredaj in zadaj, ki vozniku zagotavljajo, da lahko zavije izven asfaltiranih cest.
Zunanjo podobo zaključujejo izstopajoče obrobe blatnikov okoli koles in spodnjih stranic, zadek pa zaznamuje dvojna izpušna cev.
Elektronsko nadzorovan sistem pogona 4x4 združuje visokokakovostno sklopko, delujočo po principu Haldex in elektronsko zaporo diferenciala. Sistem se nenehno prilagaja prevladujočim razmeram vožnje s spreminjajočim se razmerjem razporejanja navora, od nič do 100 odstotkov na sprednja in zadnja kolesa ter sočasno med zadnjima kolesoma.
Motorno paleto sestavljajo zmogljivi motorji s turbinskimi polnilniki, kot sta dvolitrski motor SIDI z neposrednim vbrizgom goriva z največjo močjo 184 kW/250 KM in 2.0 BiTurbo CDTI, prav tako z največjim navorom 400 Nm.
Cene in stopnje opremljenosti bodo podrobneje predstavljene, ko bodo v času svetovne premierne predstavitve, 10. septembra na IAA v Frankfurtu, začeli za nov avtomobil sprejemati naročila.