Po najnovejših informacijah naj bi nosil oznako i8. "i" prihaja iz bavarskega Projekt i, razvoja novih rešitev za avtomobile prihodnosti, medtem ko naj bi številka 8 nakazovala, da bi se rad poistovetil z BMW-modeli serije 8, tudi zaradi dimenzij in športnega značaja vozila.
Neimenovani viri trdijo, da naj bi Bavarci registrirali oznake od i1 do i9, zato je pričakovati prihod celotne serije vozil s hibridnim ali povsem električnim pogonom.
Spomnimo, da je BMW Vision EfficientDynamics predstavil leta 2009 na avtosalonu v Frankfurtu. Plug-in hibridni 2+2 športni avtomobil kombinira 1,5-litrski trivaljni dizelski motor s 120 kW/163 KM in elektromotor. Skupna moč obeh pogonskih sklopov je kar 241 kW/328 KM, kar je dovolj, da hibridni športnik od 0 do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Še večji vtis pa naredi podatek, da v povprečju za pot, dolgo sto kilometrov, porabi zgolj 3,75 litra goriva, v zrak pa izpusti zgolj 99 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer.
Menjalnik je šeststopenjski DTC z dvojno sklopko, ne manjka pa niti sistem start/stop in regeneracijski sistem zavorne sile. V dolžino meri 460 centimetrov, širok je 190 centimetrov, visok 124 centimetrov, količnik upora zraka pa samo 0,22, medtem ko je prostornina prtljažnika 150 litrov. Cene pri BMW še niso razkrili, Britanci pa pišejo, da bo na britanskem tržišču stal krepko čez sto tisoč evrov.