Honda z HR-V med male križance pozno, a z aduti

Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Foto: Gregor Prebil Honda HR-V
Honda je v razredu križancev B SUV razreda ponudila svoj najnovejši model. HR-V, na originalni modela smo že skoraj pozabili, s skoraj 21 tisočaki, z vključenim akcijskim popustom, ni med cenejšimi, a njegova uporabnost, prostornost in opremljenost sodi v sam vrh.
Oglej si celoten članek

Podobno kot francoski proizvajalci, tudi pri Hondi ne ponujajo štirikolesno gnanega HR-V, ki v paleto japonskega proizvajalca vozil prinaša svežino.

Inženirji so pri načrtovanju morali zadostiti trem glavnim pogojem za nakup avtomobila, ki jih postavljajo potrošniki: varnost in zanesljivost, zaupanje in uporabnost. HR-V je tipičen mali križanec, ki za razliko od jazza ponuja višji položaj sedenja in s tem boljšo preglednost, enostavnejše vstopanje v kabino in večji občutek varnosti.

Nadpovprečno prostoren

Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Oblikovalci so naredili širok sprednji del, s prepoznavno črno motorno masko in robustnimi koloteki, ki dajejo vtis čvrstosti in stabilnosti. Potovalna kabina je zasnovana drugače kot pri preostalih Hondah, poudarek pa je na veliki medosni razdalji - 2,61 metra, ki ponuja za ta razred vozil nadpovprečno veliko prostora na prednjih sedežih in zadnji klopi. Ta je deljiva v razmerju 40/60, ko se podre, pa prtljažni del (v osnovi je prostornina 4,61 metra), zahvaljujoč sistemu zlaganja sedežev 'magic seats“,  meri 168 centimetrov. Ob tem je treba izpostaviti veliko nakladalno odprtino prtljažnega dela in nizek nakladalni rob.

Armaturna plošča je orientirana proti vozniku, prinaša zaslon na dotik, kot novost pa je preko vgrajenih senzorjev dotika možno nadzorovati in upravljati s klimatsko napravo, podobno kot pri pametnem telefonu. Novost je električna parkirna zavora, ki je omogočila vgradnjo zelo visokega sredinskega grebena med prednjima sedežema. Ta spominja na športna vozila. Posebnost vozila je sistem prezračevanja. Pred sopotnikom spredaj je vzdolžno postavljena velika zračna šoba, ki združuje tri zračnike, vsak od njih pa piha z različno jakostjo (močno, srednje, nizko). S tem je omogočeno boljše kroženje in porazdelitev svežega zraka.

Foto: Gregor Prebil Honda HR-V

Sam zniža hitrost na zakonsko dovoljeno

HR-V že v osnovnem od treh paketov opreme standardno vključuje sistem za pomoč aktivnega zaviranja v mestu, višja paketa opreme pa vključujeta še štiri asistenčne sisteme: opozorilo pred zapuščanjem voznega pasu, opozorilo pred naletom spredaj, prepoznavanje prometnih znakov in inteligentni omejevalnik hitrosti.

Slednji deluje v povezavi s tempomatom in samodejno prilagaja hitrost vozila glede na hitrostne omejitve, ki jih prepoznava sistem za prepoznavanje prometnih znakov. To v praksi pomeni, da če vozimo s hitrostjo 80 km/h in kamera na vetrobranskem steklu prepozna znak za 60 km/h ter se voznik kljub vizualnim in zvočnim opozorilom na to ne odzove, z zaviranjem motorja sistem sam zmanjša hitrost na zakonsko dovoljeno. Ko je konec omejitve, pa vozilo ne pospeši spet na 80 km/h, ampak to odločitev prepusti vozniku.

Foto: Gregor Prebil Honda HR-V Izboljšave so bile narejene tudi izolaciji in na vseh mehanskih sklopih - vzmetenju, krmilniku in podvozju, kot tudi karoseriji, ki je bolj toga, kar prinaša večjo varnost in stabilnost na cesti.

Nov bencinski motor

Motorna paleta je skromna, saj sta na voljo zgolj uveljavljeni 1,6-litrski dizelski agregat (civic, CR-V) z 88 kilovatov moči (120 KM) in 300 NM navora, ki je na voljo v kombinaciji z ročnim šeststopenjski menjalnikom, ter povsem novi 1,5-litrski bencinski agregat z 96 kilovatov moči (130 KM) in 155 Nm navora, ki je tretji motor iz Hondine generacije motorjev z oznako Earth Dreams. Serijsko je na voljo z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, za doplačilo 1.500 evrov pa z brezstopenjsim samodejnim CVT menjalnikom s sedmimi prestavami in pretvornikom navora.

Z osnovim paketom opreme honda HR-V z bencinskim agregatom in ročnim menjalnikom, ter 2.000 evri popusta ob lansiranju, stane 20.990 evrov, osnovni dizel je 2.500 evrov dražji. Pri Slovenskem zastopniku za znamko Honda načrtujejo, da bodo v letu 2016 pri nas prodali med 150 in 180 vozil, odvisno od zagotovljenih količin s strani tovarne.

grega.prebil@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 09:46 5. November 2015.

    (Pre)drago...

  • 08:38 5. November 2015.

    Imam nekaj naselij, kjer bi želel preveriti sistem za omejitev hitrosti. Sploh me zanima, kako natančno bo prepoznal, da je …

  • 08:27 5. November 2015.

    ".. z pozno, a z aduti" Nerazumljiv naslov.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.