Honda je glede na zgodovinske izkušnje tokrat kar pohitela in že predstavila najbolj brutalno različico že tako še popolnoma sveže desete generacije civica.
Civic type R je hkrati natančno deseti Hondin model, ki nosi znamenito oznako od leta 1992 dalje. Avto na prednji kolesni par poganja dvolitrski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom in ročnim menjalnikom.
Moči je za 235 kW (320 KM), s čimer se med neposrednimi konkurenti uvršča le za focusa RS. A še bolj kot prirastek moči je pomembno omeniti različne druge novosti, saj je nova karoserija avta za tretjino bolj toga v primerjavi s prejšnjim type R. Prav tako naj bi bila razporeditev mase "najboljša" v kategoriji t. i. hot-hatchev. Prednje vzmetenje je sicer tipa McPherson, zadaj pa je večvodilno vpetje. Za zaviranje je poskrbel Brembo, platišča lahko merijo do 20 palcev.
Zelo pomembna je aerodinamika, za izgledom, ki spominja na Vojno zvezd, se skriva zelo gladko rezanje zraka. Zadek zaključujejo velik strešni spojler in trojna izpušna cev. V notranjoti se sedi 50 milimetrov nižje kot v klasičnem civicu.
Avto na zanimiv način pomaga pri menjavi prestav
Prvič pri Hondi je v avto vgrajeno tudi selektivno izbiranje voznih režimov - comfort, sport in R+, ki vsak po svoje prilagajajo volan, odzivnost plina in menjalnika ter blažilnike. Še ena cvetka je funkcija lovljenja vrtljajev, ko motor ob zbijanju prestav navzdol za trenutek avtomatsko nekoliko dvigne tempo, s čimer omogoča lahkotnejši preskok v prestavo.
Civica bodo izdelovali v le v Hondini tovarni v Veliki Britaniji, na prodaj bo poleti. Do takrat bodo verjetno skušali tudi izpolniti obljubo, da se postavijo čisto na vrh lestvice najhitrejših avtov s sprednjim pogonom po "specifikaciji Nürburgring."
Civic type R je le eden izmed novincev salona v Ženevi. Vsi ostali so zbrani TUKAJ