Hilux že drugič prenovljen

Foto: Toyota
Foto: Toyota
Toyota je že drugič prenovila svoj uspešni poltovornjak hilux, ki ga je sicer v sedanji, že osmi generaciji po letu 1968, predstavila leta 2015. Prodaja bo stekla poleti.
Oglej si celoten članek

Najbolj radikalne spremembe je doživel predvsem sprednji del, s katerim se je hilux močno oddaljil od predhodnika. Izstopata drzna tridimenzionalna maska hladilnika in prednji odbijač, ki bosta gotovo poskrbela za opazno grob nastop avtomobila. Na voljo bodo tudi preoblikovani led žarometi, kar velja tudi za luči na zadku, ki bodo tudi svetile v tehniki led. Kupci bodo lahko sicer izbirali tudi med tremi novimi barvami karoserije in 18-palčnimi strojno obdelanimi črnimi kolesnimi platišči.

Test Hilux ne filozofira temveč dela

Foto: Toyota toyota hilux

V notranjosti so se oblikovalci posvetili instrumentnemu sklopu, prav tako pa so na armaturno ploščo vgradili tudi novi 8-palčni za dotik občutljivi zaslon, ki mu pri upravljanju pomagajo tudi fizična stikala. Infozabavnemu sistemu so povečali odzivnost softvera in zaslona, poveže pa se lahko s pametnimi telefoni z operacijskima sistemoma apple carplay in android auto. Povečan je tudi seznam opreme, ki med drugim vključuje 800-vatni audio sistem JBL z devetimi zvočniki, videz in uporabnost samega avtomobila pa lahko povečajo tudi električni aluminijasti pokrov in ključavnica kesona, trda streha kesona in 12-voltna vtičnica zadaj.

STROJ V AKCIJI S toyoto hilux ukrotili blato in strmine na Fruški gori

Foto: Toyota toyota hilux

Izboljšane vozne lastnosti in nov motor

Konstruktorji so okrepili vzvojno trdnost šasije in ob ohranitvi terenskih zmogljivosti izboljšali vodljivost avtomobila na tlakovani podlagi. Z izboljšavami na podvozju in volanu so izboljšali tudi udobje v kabini. Na zgolj zadaj gnanih hiluxih so elektronsko dosegli učinek zapore diferenciala, z znižanjem prostega teka motorja z 850 na 680 vrtljajev na minuto pa so izboljšali voznikov nadozr nad avtomobilom pri nizkih hitrostih na terenu.

Avto Kako iti z avtom na teren in pustiti lastnika traktorja pri miru

Poleg 110-kilovatnega 2,4-litrskega motorja bo po novem na voljo tudi močnejši 2,8-litrski z močjo 204 kilovatov in navorom 500 njutonmetrov, ki bo hiluxu do stotice pomagal v natanko desetih sekundah, kar je 2,8 sekunde hitreje, kot to uspeva 2,4-litrskemu. V kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom bo na voljo v različicah s podaljšano in dvojno kabino.

PRVIČ V EVROPI Nora vožnja po dalmatinskih klifih

Foto: Toyota toyota hilux

Invincible

Omenimo še novo različico opreme invincible, ki bo tudi na voljo v različicah s podaljšano in dvojno kabino in bo, kot pravijo pri Toyoti, ustrezala uporabnikom, ki so pri prostočasnih dejavnostih želijo uporabnosti poltovornjaka v kombinaciji z avanturističnim in sofisticiranim slogom ter visoko stopnjo opreme.

Avto Lastniki terencev so pogosto nepripravljeni na teren

Foto: Toyota toyota hilux

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.