Vsa streha sonate, ki se v tem primeru res lahko imenuje "sončna streha", je namreč pokrita s foto voltaičnimi celicami za proizvodnjo električne energije, ki se neposredno shranjuje v bateriji hibridnega pogona, ki ga sicer sestavljata 2-litrski bencinski štirivaljnik in 6-stopenjski menjalnik, v katerega je vgrajen elektromotor.
Sistem sončnega polnjenja baterij sicer poleg celic, ki so vgrajene na posebne nosilce v konstrukciji strehe, sestavlja tudi kontrolna enota, ki proizvedeno elektriko pretvarja v električni tok, ki ustreza polnjenju baterije, proizvodnja električne energije pa poteka vedno, ko je streha izpostavljena sončnim žarkom. Sistem sončnih celic lahko deluje tudi med vožnjo in, kot zatrjujejo pri Hyundaiju, lahko baterijo v šestih urah napolni za 30 do 60 odstotkov. Računi so pokazali, da se na ta način lahko električni doseg hibridne sonate na leto poveča za dobrih 2.000 kilometrov.
Pri Hyundaiju pravijo, da bodo s sončnimi celicami v prihodnjih letih opremili tudi druge svoje modele. V vsakem primeru bodo opravljale zgolj podporno vlogo in ne bodo prevzela popolnega napajanja avtomobila, vendar pa odpirajo možnosti za avtomobile, ki za delovanje ne bodo več potrebovali fosilnih goriv.