Golf je za Volkswagen najpomembnejši model, saj je edini, ki ga hkrati izdeluje na štirih kontinentih. Prav zato ima tudi ključno nalogo, če želijo Nemci prehiteti Toyoto kot največjega proizvajalca na svetu.
Pompozno premiero sedme generacije pa je precej ohladili Wolfgang Lohbeck, visoki član nemškega Greenpeaca in strokovnjak za transport. Ob robu prireditve v Berlinu je namreč potekal protest skupine kakih 50 ljudi, ki menijo, da bi lahko nemški gigant storil precej več za ohranjanje okolja.
"To je neprepričljivo in žalostno," je za Reuters uradne podatke o porabi kralja v razredu kombilimuzin komentiral Lohbeck. "Golf je avtomobil, ki določa trende v segmentu za prihodnjih 10 let in po katerih se bodo zgledovali vsi konkurentje," je dejal Lohbeck in dodal, da bi morala vstopna različica porabiti precej manj kot 4,9 litra goriva na 100 kilometrov.
Po njegovem ima Volkswagen potrebne tehnologije, da bi lahko mejo za takšen avtomobil spustil na tri litre porabe. "To, da bodo prihodnje leto morda prikazali tudi električno različico golfa, ne igra bistvene vloge, saj bo šlo za minimalne količine." Po njegovem je najpomembnejša poraba pri različici, ki jo bo kupilo največ ljudi.
Šef Volkswagna Martin Winterkorn protesta Greenpeacovcev ni želel komentirati, dejal je le, da je šlo za zbor "skupinice" in da je novi golf pravi odgovor na visoke cene goriv.
V tem primeru se strinjam. Namesto kokodakanja za vsako ceno in za dobit pozornost, naj raje kritizirajo tiste, ki niso …
Das Problem so kvecjemu greenpeaceovci.
Lahko pa grinpisovci naredijo skupinski samomor. Tako bo manj izdihanega CO2