Google razkriva, kateri avtomobili zanimajo Slovence

Foto: google+ Googlov zemljevid najbolj iskanih avtomobilskih znamk Foto: google+ Googlov zemljevid najbolj iskanih avtomobilskih znamk Foto: google+ Googlov zemljevid najbolj iskanih avtomobilskih znamk Foto: google+ Googlov zemljevid najbolj iskanih avtomobilskih znamk Foto: google+ Googlov zemljevid najbolj iskanih avtomobilskih znamk
Na spletni strani TopSpeed so objavili Googlov zemljevid sveta, ki razkriva, katero avtomobilsko znamko so uporabniki svetovnega spleta največkrat iskali v brskalniku v času od aprila 2014 do aprila leta 2015. Kar je očitno je, da dominira Toyota.
Oglej si celoten članek

Ti podatki ne prikazujejo pravo sliko trga, pa čeprav so močni pokazatelj o popularnosti določenih znamk v različnih državah sveta. Podobne analize so v preteklih letih pokazale, da se navade ljudi na internetu hitro menjajo. To pomeni, da bi lahko že čez leto dni zemljevid izgledal povsem drugače.

Na Kitajskem Tesla Motors, v Evropi BMW

Kljub temu so rezultati zelo zanimivi. Tesla Motos je recimo postal najbolj iskana znamka na spletu na Kitajskem. Pa čeprav izdelujejo električne avtomobile in je prodaja modelov Tesla Motors enaka dvomesečni prodaji avtomobilov modela BMW serije 3 v ZDA. So pa zato pri Tesli Motors s kitajsko vlado podpisali sporazum o razvoju mreže super polnilnic ter odprli nekaj prodajnih salonov. Očitno se Kitajci le zanimajo za električna vozila.

Tudi zato podatki nakazujejo na trenutne navade uporabnikov, ki so povezane z aktivnostmi in marketinškim pristopom posamezne avtomobilske znamke.

Nam je najbolj zanimiv zemljevid Evrope, kjer prevladujejo evropske avtomobilske znamke. Nemške znamke so najbolj iskan pojem v Googlovem iskalniku celo v Franciji in Veliki Britaniji, čeprav imata obe državi dobro razvito avtomobilsko industrijo. BMW je najbolj popularna znamka v Evropi, sledita mu Volkswagen in Mercedes-Benz.

BMW je z naskokom najbolj popularen na Balkanu in tudi v Sloveniji. Eksotične znamke, kot je Ferrari, je največkrat iskan pojem v spletnih iskalnikih albanskih uporabnikov interneta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 13:08 9. September 2015.

    To ni nič drugega, kot reklama, ki jo proizvajalci plačujejo googlu. Realnost vidimo na cestah.

  • 12:37 9. September 2015.

    to v bistvu prikazuje mokre sanje ljudi in ne dejansko stanje ?!

  • 12:28 9. September 2015.

    To velja samo za iskanje po teh avtih. Kupijo jih itak ne.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.