Podatke, ki so jih zbrali pri podjetju Quickco, razkrivajo, da je Toyota najbolj iskana avtomobilska znamka v Googlovem iskalniku v kar 74 državah na svetu, vključno v ZDA, Avstraliji, na Kitajsem in v večinia afriških držav.
Kje so se izubili podatki za Slovenijo?
Za Toyoto je uvrščen BMW, ki je na 1. mestu v 51 državah. Nič kaj presenetljivo ni, da je BMW na prvem mestu v večini evropskih držav, vključno z Nemčijo, Belgijo, Poljsko, Avstrijo, Veliko Britanijo Hrvaško ... Zanimivo ob pogledu na zemljevid pa je, da za Slovenijo, eno redkih držav, podatkov sploh ni. Pa čeprav so na zemljevidu označene tudi veliko manjše države, kot so Luksemburg, Andora in Malta.
Na tretjem mestu je Hyundai, ki je popularen v Rusiji in Indiji. Visoko na seznam uje tudi Honda, po kateri je veliko zanimanja na spletu v Indoneziji, Braziliji in Kanadi. Kaj pa drugi? Volvo je prvi doma, na Švedskem, Fiat v Italiji, Volkswagen, najbolj prodajana znamka vozil lani, pa je dosegel najboljše rezultate v Španiji, Romuniji, Belorusiji, Estoniji, Andori, Urugvaju.