Volkswagen ne namerava razviti nove generacije motorja z notranjim zgorevanjem za svoj legendarni model avtomobila golf. To je v nedeljo za avtomobilsko publikacijo Automobilwoche povedal vodja znamke Thomas Schaefer. S tem se bo končala proizvodnja golfa, kot smo ga poznali vse od leta 1974 dalje.
Golf osme generacije, ki je trenutno v proizvodnji, bo torej zadnja različica kombilimuzine z motorjem z notranjim zgorevanjem, naslednje leto pa se pričakuje še ena serija posodobitev.
"S tem bo golf na prodaj do konca desetletja. Nato bomo videti, kako se bo ta segment razvijal," je dejal Schaefer. "Če se bo svet do leta 2026 ali 2027 razvijal popolnoma drugače, kot je pričakovano, bi lahko razvili popolnoma novo vozilo - vendar mislim, da se to ne bo zgodilo. Za zdaj tega ne pričakujemo," je dodal.
Ime golf ne bodo pokopali
Volkswagnova odločitev, da ne bo vlagal v nadgradnjo golfa, desetletja najbolj prodajanega avtomobila v Evropi, je kazalnik preusmeritve naložb proizvajalca avtomobilov od motorjev z notranjim zgorevanjem k znižanju stroškov električnih vozil.
Znamka Volkswagen, ki je del skupine Volkswagen, cilja na 80-odstotno prodajo električnih vozil v Evropi in 55-odstotno v Severni Ameriki do leta 2030. Hkrati z omenjenim datumom skupina cilja na 50-odstotno prodajo električnih vozil po vsem svetu.
Proizvajalec avtomobilov namerava obdržati ime golf, ki ga bo uporabil pri prihodnjem električnem modelu. To naj bi se zgodilo leta 2028, je dejal Schaefer.
Do leta 2026 naj bi Volkswagen predstavil 10 novih električnih modelov, vključno z baterijsko električnim avtomobilom za manj kot 25.000 evrov.
Končno konec teh švabskih jajc TDI