Nüvi 1390T je predstavnik nove generacije Garminovih izdelkov srednjega razreda, kar je vidno po lični in tanki, komaj 1,5 centimetra široki zunanjosti, v drobovju pa poleg nujnih pripomočkov za na pot skriva še marsikateri dodatek, zaradi katerega je navigiranje po tujem ozemlju zanimivejše. Z velikostjo 12,2 x 7,4 centimetra je jasno, da je treba pri tem modelu včasih skleniti kompromis med velikostjo naprave oziroma TFT-zaslona (10,9 cm po diagonali) in žepa, v katerem bo počival, ko ne bo v uporabi. A tehtnica se prav gotovo nagiba v prid zaslonu, čeprav ta še ni tako občutljiv na dotik, kot to že zmorejo nekateri najnovejši modeli proizvajalca.
Velikost v cm: 12,2 x 7,4 x 1,5
Velikost zaslona v cm: 10,9 (diagonala)
Ločljivost: 480 x 272 točk
Tip zaslona: WQVGA TFT
Masa: 162 g
Avtonomija: 2,5–3 h
Pomnilnik: 1,5 GB, razširljiv z microSD (do 2 GB)
Cena: 209 €
Slovenski vmesnik ostaja tipično "garminovski", kar pomeni preprosto in hitro sprehajanje med iskanjem krajev in POI, nastavitvami ter dodatnimi funkcijami. Med slednjimi velja omeniti napredno pomoč ecoRoute, ki ni namenjena le spodbujanju k varčnosti, temveč omogoča tudi natančno beleženje stroškov za gorivo. Navigacija pozna lane assist za pravilno razvrščanje v križiščih in na prometnih pasovih, potovalni računalnik je še vedno eden najboljših med konkurenti. Med manjše minuse pa ji lahko štejemo, da naprava ne pozna režima 3D+, ki bi prikazoval tudi obris reliefa, prav tako pa ni možnosti med izbiranjem moškega ali ženskega glasu, kot to poznajo nekateri konkurentje. "Mrzla" naprava za lovljenje satelitov potrebuje kakšne pol minute, pozna pa 1390T tudi WAAS-sistem korekcij GPS-signala, kar vedno zagotavlja natančnost na najmanj tri metre. Že osnovna kartografija zelo dobro pozna slovenske ceste.
Pohvalimo predvsem preprosto možnost preklapljanja med načini voznik–kolesar–pešec kar prek zaslona z zemljevidom, saj lahko na ta način v polni meri izkoristimo tudi dokupljive topografske karte. 1390T se sicer ponaša tudi z možnostjo namestitve kartografije CityExplorer z napredno navigacijo za pešce v velikih mestih, a je na voljo le za večje tuje metropole. Tudi avtonomija nezamenljive baterije, ki je v našem primeru kabel zahtevala po dobrih dveh urah uporabe, ni v prid daljšim pešpotem ali kolesarskim turam.
Črka T v imenu nakazuje, da ima naprava vgrajen TMC-sprejemnik informacij s cest, ki so preprosto dostopne s pritiskom na ikono na zaslonu. Zelo pohvalno je antena kar del napajalnega kabla. Vrednost naprave dviga tudi Bluetooth možnost povezave za prostoročno telefoniranje.
Je 209 evrov, kolikor je po ceniku ocenjen model 1390T, umestnih? Konkurenca današnjih pametnih telefonov z GPS-sprejemniki je že zelo huda, testirana naprava pa že nad povprečno ceno, čeprav ji manjka kakšna funkcija zabavne narave. Je pa pri vodenju zanesljiva in nakup upraviči tistim, ki iščejo prilagodljivo napravo za raznolike potrebe.