Francozi namigujejo ceno za "supergolfa"

Foto: Volkswagen VW golf R400 Foto: EPA VW golf R400 Foto: Volkswagen VW golf R400 Foto: Volkswagen VW golf R400 Foto: Volkswagen VW golf R400 Foto: Volkswagen VW golf R400 Foto: Volkswagen VW golf R400 Foto: Volkswagen VW golf R400
Francoski mediji so objavili "sočne" podrobnosti o serijski različici Volkswagnovega golfa R400, ki so ga mediji poimenovali kar "supergolf". Cena naj bi presegla znesek, ki ga je treba odšteti za športni audi RS3.
Oglej si celoten članek

Pri Volkswagnu so strupenega golfa najavili lani s konceptnim vozilom, ki je bil eden od glavnih zvezd Volkswagnove predstavitve “NightoftheStars” na olimpijskem stadionu v Pekingu. Šef za raziskave in razvoj pri Volkswagnu Heinz-Jakob Neusser je za revijo Car & Driver kmalu po tem potrdil prihod serijskega modela.

Nad 50 tisočaki

Pri francoski avtomobilistični reviji L'Automobile Sportive so zdaj objavili nove informacije. Športni golf naj bi bil narejen na osnovi sedme generacije golfa, prodjati pa naj bi ga začeli leta 2017. Proizvedli bodo omejeno število modelov, po pisanju Francozov pa bo v Nemčiji dražji od audija RS3 sportback, ki stane 52.700 evrov.

Serijski model naj bi po nekaterih informacijah nosil oznako R420, še vedno pa ni znano, ali bo za pogon skrbel 2,0-litrski štirivaljni TFSI turbo motor ali 2,5-litrski agregat iz audija RS3. Ne glede na to
bo moč na vsa štiri kolesa s pomočjo dvosklopčnega DSG menjalnik prenašala tehnologija štirikolesnega pogona (4motion). Iz VW še sporočajo, da je najvišji navor, ki bi ga lahko prenesel DSG menjalnik 450 Nm.

3,9 sekunde od 0 do 100 km/h

Vozilo tehta vsega 1.420 kilogramov, kar pomeni, da je razmerje mase in moči 3,55 kilograma na eno konjsko moč. Vse to je pripomoglo, da je pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro 3,9 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 280 kilometrov na uro.

V paketu je širši body kit (razširjeni odbijači, spojlerji, pragovi, spremenjeni odbijači), črna streha, zunanja ogledala so izdelana iz ogljikovih vlaken, nova so 19-palčna aluminijasta platišča, zavorni sistem je zmogljivejši, izpušni sistem z dvema sredinsko nameščenima izpuhoma je nov, spremenjena je notranjost (alkantara, usnje, detajli iz ogljikovih vlaken, novi športni sedeži).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 23:02 3. Avgust 2015.

    kaj mi bo fiat bravo za brazilski trg, ki je nas las podoben tistemu, ki se prodaja v Evropi že …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.