Citroën C4 Aircross je nadaljevanje sodelovanja koncerna PSA z japonskim Mitsubishijem.
Elegantna oblika 4,34 metra dolgega vozila z atraktivnimi in modernimi svetili in skladnimi zaobljenimi linijami, ki spominjajo na gosposki DS5 ter obilico kroma ne daje na znanje, da je soroden japonskemu modelu ASX. Oblikovalci si za to zaslužijo visoko oceno in so/bodo zaslužni, da bo na cestah več aircrosserjev, kot bi jih bilo sicer.
Zgodba se znotraj ne ponovi
Nadpovprečen prtljažnik
Čeprav gre za mali SUV je prostornost eden od močnejših atributov C4 aircrossa, pri čemer gre zahvala skoraj 2,7-metrski medosni razdalji. Sedeža sta bila spredaj ogrevana, a tega niti nismo potrebovali, bolj nas zadovoljilo udobje na daljših relacijah, tudi zadaj, le v ovinkih nudita premalo oprijema. Zmotila nas je svetleča črna platika, ki je magnet za nabiranje prahu, zato mora biti krpa za tiste, ki jih to moti, stalno pri roki.
Testnik je prmeogel najvišji cenovni opremski paket exclusive, ki prinaša iz drugih Mitsubishijev prepoznavni zvočni sistem Rockford Fosgat, modno nujen je sistem za prostoročni dostop in zagon motorja, z robniki v mestih se spopada z 18-palčnimi kolesi, za pasivno varnost med drugim skrbi serijskih sedem zračnih blazin, predvsem pozimi bodo manj vešči vozniki znali ceniti standardni pomoč za speljevanje v klanec. V dneh, ko se pogosteje vozimo ponoči, kot podnevi pa smo bili med testom hvaležni tudi ksenonskim žarometom. S tem so zadoščene več kot osnoven potrebe povprečnega uporabnika, ki bo znal še najbolj ceniti prtljažnik, ki omogoča za zglednih 442 litrov prostora (brez rezervnega kolesa), kar je 80 litrov več kot konkurenčna opel mokka in 25 litrov več kot škoda yeti, po tej plati zaostane tudi nissan quasquai.
Prožen agregat in le pet prestav
Barantajte za ceno
Brez popustov boste za tako bogato založeni SUV z osnovnim bencinskim motorjem in pogonom na prednji par koles odšteli nič kaj poceni 28.520 evrov. Za primerjavo, dizelsko opel mokko s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom dobite po ceniku že za 24.800 evrov, kar z vašim barantanjem za ugodnejšo ceno prav gotovo citroënovi trgovci ne bodo spregledali.
Podatki o vozilu: Citroën C4 Aircross 1.6i (exclusive)
Motor: štirivaljni, bencinski
Prostornina: 1.590 cm
Najvišja moč: 86 kW (117 KM) pri 6.000 vrtljajih
Navor: 154 Nm pri 4.000 vrtljaji na minuto
Poraba na testu: 7,0 litra/100 km (mešani cikel), izpust 135 g CO2/km
Zmogljivosti: 184 km/h, 11,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.341 x 1.799 x 1.625; medosna razdalja: 2.670
Prtljažnik (v litrih): 442
Cena (v evrih): 21.300 (osnovni)/28.500 (testni)