Francoski ponos pripravljen na razkritje v Parizu

Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R Foto: Alpine alpine A110 R
Renaultova športna znamka Alpine bo avtomobilski salon v Parizu izkoristil za predstavitev najbolj radikalno različico športnega avtomobila alpine A110 R.
Oglej si celoten članek

Dragulj v kroni ponudbe A110, kot pravijo pri Alpine, je namenjen vožnjam po dirkališčih, vendar je primeren tudi za vsakdanje vožnje po vsakdanjih cestah.

To so cene Slavna avtomobilska znamka uradno na prodaj pri nas, to so cene

Foto: Alpine alpine A110 R

Francoskim inženirjem je v primerjavi z že sicer lahko alpine A110 S uspelo maso še za 34 kilogramov zmanjšati na vsega 1.028 kilogramov. Na avtomobilu so izboljšali tudi aerodinamiko in precej povečali potisk avtomobila k tlom.

Avto Alpine 110 je navdih za superšportnika

V primerjavi z alpine A110 S  ima A110 E tudi 10 milimetrov nižje podvozje, ki ga je s pomočjo nastavljivih blažilnikov za vožnje po dirkališčih možno spustiti še 10 milimetrov. Precej trši so tudi stabilizatorji, za 10-odstotkov bolj trdne pa so tudi vijačne vzmeti. Hidravlično nastavljivi s tudi blažilniki, ki jim lahko voznik z dvajsetimi stopnjami nastavi razmerje med kompresijo in ekspanzijo, kar pomeni, da lahko iz vozniške izkušnje na dirkališču potegnejo kar največ.

Foto: Alpine alpine A110 R

Določene karoserijske dele so inženirji posebej razvili prav za alpine A110 R. Te so razvili z najnovejšo tehnologijo vetrovnika in orodji, ki jih uporabljajo v formuli 1. Med drugim so preoblikovani zadnji spojler, zglajeno dno, optimizirani difuzor, karbonska kolesna platišča z učinkovito aerodinamiko, nov pokrov sprednjega prtljažnika in podobni pripomočki, ki potisk k tlom pri visokih hitrostih v primerjavi z alpine A110 S z aero paketom povečajo še za 29 kilogramov.

Foto: Alpine alpine A110 R

Rezultat prizadevanj sta pospešek v vsega 3,9 sekunde do 100 kilometrov na uro in končna hitrost 285 kilometrov na uro, za kilometer pa alpine S110R z mesta potrebuje vsega 21,9 sekunde, k čemur gotovo pripomore tudi izboljšani 1,8-litrski turbo motor, ki z navorom 340 njutonmetrov razpolaga že pri 2.400 vrtljajih na minuto, največjo moč 300 'konjev' pa doseže pri 6.300 vrtljajih na minuto. Temu so sicer s tuningom izpušnih cevi zagotovili tudi še bolj izrazit športni zvok.

Foto: Alpine alpine A110 R

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.