Dragulj v kroni ponudbe A110, kot pravijo pri Alpine, je namenjen vožnjam po dirkališčih, vendar je primeren tudi za vsakdanje vožnje po vsakdanjih cestah.
Francoskim inženirjem je v primerjavi z že sicer lahko alpine A110 S uspelo maso še za 34 kilogramov zmanjšati na vsega 1.028 kilogramov. Na avtomobilu so izboljšali tudi aerodinamiko in precej povečali potisk avtomobila k tlom.
V primerjavi z alpine A110 S ima A110 E tudi 10 milimetrov nižje podvozje, ki ga je s pomočjo nastavljivih blažilnikov za vožnje po dirkališčih možno spustiti še 10 milimetrov. Precej trši so tudi stabilizatorji, za 10-odstotkov bolj trdne pa so tudi vijačne vzmeti. Hidravlično nastavljivi s tudi blažilniki, ki jim lahko voznik z dvajsetimi stopnjami nastavi razmerje med kompresijo in ekspanzijo, kar pomeni, da lahko iz vozniške izkušnje na dirkališču potegnejo kar največ.
Določene karoserijske dele so inženirji posebej razvili prav za alpine A110 R. Te so razvili z najnovejšo tehnologijo vetrovnika in orodji, ki jih uporabljajo v formuli 1. Med drugim so preoblikovani zadnji spojler, zglajeno dno, optimizirani difuzor, karbonska kolesna platišča z učinkovito aerodinamiko, nov pokrov sprednjega prtljažnika in podobni pripomočki, ki potisk k tlom pri visokih hitrostih v primerjavi z alpine A110 S z aero paketom povečajo še za 29 kilogramov.
Rezultat prizadevanj sta pospešek v vsega 3,9 sekunde do 100 kilometrov na uro in končna hitrost 285 kilometrov na uro, za kilometer pa alpine S110R z mesta potrebuje vsega 21,9 sekunde, k čemur gotovo pripomore tudi izboljšani 1,8-litrski turbo motor, ki z navorom 340 njutonmetrov razpolaga že pri 2.400 vrtljajih na minuto, največjo moč 300 'konjev' pa doseže pri 6.300 vrtljajih na minuto. Temu so sicer s tuningom izpušnih cevi zagotovili tudi še bolj izrazit športni zvok.