Ford pri preverjanju kakovosti sedežev uporablja tudi robota z vzdevkom ‘Robutt’ (‘Ritbot’), ki posnema premikanje človeške zadnjice. Njegova naloga je preverjanje za zagotavljanje trajnosti sedežev. Robotska zadnjica vstopa v avto enako kot voznik in sopotniki.
Inženirji so uporabili kartiranje tlaka in vzpostavili ‘vzorec sedanja’, ti podatki pa omogočajo preizkus obrabe materialov z robotsko zadnjico.
“Od prvega trenutka, ko vstopimo v avto, sedež ustvari občutek udobja in kakovosti,” je povedala Svenja Froehlich, inženirka za področje trajnosti na Fordovem evropskem sedežu v Kölnu. “Prej smo uporabljali pnevmatske valje, ki so se preprosto premikali gor in dol. Z ‘Robuttom’ lahko zdaj natančno ponovimo resnično človeško gibanje in ravnanje.”
‘Robutt’ ustreza meram povprečnega človeka in je v sklopu testiranj nove fieste omogočil simulacijo desetih let voženj v samo treh tednih – 25.000 vstopanj, sedanj in vstajanj. Novi preizkus zdaj izvajajo za vsa Fordova vozila v Evropi.