Poganja ga 2,0-litrski motor Ford EcoBoost, ki je usklajen s posebej prilagojenim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, zato združuje zmogljivost in učinkovitost. Lahek motor, ki je v celoti izdelan iz aluminija, razvije največjo moč 184 kilovatov (250 KM) in največji navor 360 Nm, obenem pa omogoča zmanjšanje porabe in izpustov CO2 za več kot 20 odstotkov v primerjavi s prejšnjo generacijo evropskega focusa ST.
Poleg modela s petimi vrati je Ford za evropske kupce razkril karavansko različico focusa ST Wagon. Karavan kaže, kako daleč lahko seže športen genski zapis modela ST.
"Gradi na poudarjenem praktičnem vidiku focusa ST, a zato v zmogljivosti, vodenju ali prefinjenosti prav nič ne zaostaja za petvratnim modelom. V najpomembnejših evropskih državah so karavani zelo priljubljeni, zato pričakujemo, da bo karavanski ST izjemno uspešen," trdi Jost Capito, direktor programa globalnih športnih vozil.
Ford paleto motorjev EcoBoost razširja s povsem novim trivaljnim 1,0-litrskim motorjem, ki bo na voljo s focusom, C-MAX-om in naslednje leto tudi z B-MAX-om. Ford bo na začetku leta 2012 s focusom uvedel dve različici 1,0-litrskega motorja z močjo 73 kilovatov (100 KM) in 88 kilovatov (120 KM), opremljeni pa bosta s petstopenjskim oziroma šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Z delovno prostornino 1,0 litra je trivaljni motor EcoBoost najmanjši motor v Fordovi trenutni proizvodnji. Kljub majhnim meram zagotavlja moč in zmogljivost, ki se brez težav merita z običajnim 1,6-litrskim bencinskim motorjem v focusu, izpusti CO2 pa so manjši od 120 g/km.
Focus ST v nizkem startu
Fordov prvi zares globalni športni model, focus ST, je pripravljen za proizvodnjo. Novi model gradi na genskem zapisu oznake ST (Sport Technologies) in združuje zmogljivost, vodenje in privlačen slog. Prodaja se bo začela leta 2012.