Fiat bo z nji poskusil ugajati generaciji Z, ki prihaja v pravo starost, ko ji bo dovoljeno voziti vozila z omejeno močjo in hitrostjo. Topolina bodo namreč lahko vozili tudi vozniki od starosti 14 let, odvisno od države, seveda. Pri nas bo vožnja dovoljena tistim, ki so stari vsaj 15 let.
Fiat topolino, tako kot avtomobil se v Italiji imenuje Miki Miška, si tehnično osnovo deli s citroënom amijem, kar pomeni, da z dolžino vsega 2,53 metra, le dvema sedežema in dvoje vrat, za katera se lastnik odloči po želji, ter omejitvijo največje hitrosti na 45 kilometrov na uro ni ravno športni avtomobil. Tudi baterija s kapaciteto 5,4 kilovatne ure se izprazni že po dobrih 75 kilometrih vožnje, polni pa se jo dobre štiri ure. Vendar je to načeloma dovolj za opravke po mestnih središčih, ki jim je topolino namenjen.
V zgodovini avtomobilizma se je že večkrat zgodilo, da ste lahko izbirali med mnogimi barvami karoserije, pod pogojem, da je bila ta le ena in točno določena. Tudi topolino bo na voljo le v eni barvi, zeleni z odtenkom "Verde Vita".
V toplih krajih pa se bodo zato lahko kupci odločili za topolina, ki bo namesto vrat imel le napeto vrv, v dodatni opremi pa bo lahko tudi prha, s katero bodo lahko po dnevu na plaži s sebe sprali sol.
Prodajalci bodo kupcem ponujali tudi kovček, ki bo s svojimi merami ustrezal prtljažniku na zadku, med dodatno opremo pa se bodo znašli tudi ventilator s priključkom USB, bluetooth zvočnik, termovka in prevleki za sedeža, ki ju bo mogoče uporabiti tudi kot brisači. Na voljo bodo tudi nalepke, s katerimi bo topolino dobil bele črte, za topoline z vrati pa bodo na voljo tudi nalepke z imitacijo lesa.
Topolino bo konec leta predvidoma najprej na voljo v Italiji. Cen še niso objavili, vendar pri Fiatu pravijo, da jih bodo oblikovali tako, da bodo ustrezale mesečnim stroškom javnega prevoza, karkoli že to pomeni.
Fiat "uspešno" nadaljuje zgodbo Multiple grdobe. Zopet jim je uspelo narediti najbolj grd avto na svetu!