Fiat fullback: italijanski L200

Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback Foto: Anže Petkovšek fullback
Fullback je Fiatov prvi pravi pickup v Evropi. V Sloveniji je na volj ov treh različicah, enim motorjem in dvema menjalnikoma. Cene se začnejo pod 25 tisočaki.
Oglej si celoten članek

Po letih, ko smo pri Fiatu opazovali in preizkušali le različice modelov z oznako 500 na karoseriji, novi modeli so prihajali le poredko, so zdaj v zaletu. Roadster 124 spider, Fiatova različica mazde mx-5, že mami Američane, novega limuzinskega fiat tipa pravkar testiramo v redakciji, pričakujemo še kombilimuzinsko in karavansko različico tipa. Modelska ofenziva iz Torina se nadaljuje tudi na terenu, saj so prvič do zdaj v Evropi ponudili tudi klasični pick up.

Fiat je namreč pred časom povlekel zanj nevsakdanjo potezo, saj so trgom širom po svetu ponudil pravega pick-upa na principu klasične šasije. Fiat je sicer že izdeloval manjše pickupe, ki jim je prodaja najbolje uspevala v Latinski Ameriki. Fullback je korak naprej proti nissanu navari, fordu rangerju, toyoti hilux ali VW amaroku.

Osnova je L200

Foto: Anže Petkovšek fullback Italijani so se torej odločili za „obvoznico“. V bistvu je originalno italijanskega pri njem bolj malo, saj se tudi z dizajnom navezuje na model mitsubishi L200 triton. Sodelovanje z Mitsubishijem se je začelo leta 2014. Japonci so lani predstavili model L200, letos pa je sledila Fiatova izvedenka poimenovana fullback.

Na uveljavljeno in preverjeno platformo so Italijani postavili „nov obraz, žaromete, logotipe in še kakšen detajl bi se našel v potovalni kabini.

Lahek aluminijasti motor, ki mu pomaga turbina

Fullback, ime izvira iz položaja igralca pri ameriškem nogometu, je na voljo z enojno, podaljšano in dvojno kabino. Od tega je odvisna tudi skupna dolžina vozila, medtem, ko medosna razdalja vedno meri tri metre.

Poganja ga Mitsubishijev 2,4-litrski turbodizel (nižjo težo so zagotovili z blokom iz aluminija) v različicah s 113 kilovatov moči (154 KM) in s 380 Nm navora in z močjo 133 kilovatov (181 KM) s 430 Nm navora. Ob ročnem šeststopenjskem menjalnki je na izbiro še samodejni petstopenjsk menjalnik, ki ponuja možnost prestavljanja s pomočjo obvolanskih naperk.

Foto: Anže Petkovšek fullback

Na izbiro je s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri kolesa. Vsekolesni pogon deluje na tri načine, pri povsem običajni vožnji po asfaltu se moč prenaša le na zadnji kolesni par (H2), na splozkem terenu se navor prenaša na vsa štiri kolesa do hitrosti 100 km/h (4H), na terenu voznik vklopi sistem 4HLc (pri opremi GLX), ki s pomočjo zapore sredinskega diferenciala pa navor sproti v zahtevni situaciji na terenu razporedi med prednji in zadnji kolesi. Četrti način (4LLc) ima zaporo zadnjega diferenciala in možnost vklopa nizkih prestavnih razmerij, za obvladovanje najzahtevnejših terenskih nalog.

Voznik se lahko zanese na elektroniko

Foto: Anže Petkovšek fullback Manj zahtevni vozniki bodo lahko izbrali osnovno armaturno ploščo s klasičnim avtoradiem s CD predvajalnikom, sedeži v tkanini, USB. Blueetootha, višja oprema prinaša možnost izbire usnjenih sedežev, kromirane elemente in dvobarvno armaturno ploščo. Ekran na dotik pri najbolje opremljenih različicah meri bodisi 6,1- ali 7-palcev (odvisno od opreme), podpirata delovanje digitalnega radia, večji tudi navigacije.

Na voljo je tudi nekaj asistenčnih sistemov za pomoč vozniku, na primer sistem na opozarjanje ob menjavi voznega pasu, TSA sistem izboljša stabilnost med vleko prikolice, ima lahko kamero za vzvratno vožnjo

Cene za fiat fullback 2,4D se začnejo pri 24.490 evrih, za različico s štirikolesnim pogonom je treba odšteti vsaj 25.490 evrov.

grega.prebil@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 18:13 2. December 2016.

    Citiram:<br />"Fullback je Fiatov prvi PRAVI pickup v Evropi" - da ne počim od smeha...

  • 18:11 2. December 2016.

    No, pa so vseeno (potiho sem upal, da ne) spravili na cesto to bruharijo od avta (namenoma nisem napisal pick-up). …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.