Lastniki električnih vozil morajo vzeti v zakup, da je polnjenje lahko tudi umazano. Ob polnjenju na klasičnih 11 kW polnilnicah je treba iz prtljažnika vzeti kabel, ga razviti, se pri tem izogibati umazaniji ... In pri pospravljanju enak postopek.
Pri Fiatu so si vzeli za vzor sesalce, ki imajo polnilni kabel navit kar v svojem ohišju, kar ga ohranja precej čistejšega in priročnejšega. In enak pristop bodo odslej prevzeli vsi prihodnji Fiatovi električni modeli. Prvi bo grande panda, ki prihaja prihodnje leto.
Novost je najavil sam Carlos Tavares, šef koncerna Stellantis: "Imate te fantastične [električne] avte – polni so tehnologij, odličnih materialov, lepih zaključkov. Potem pa je prva stvar, ki jo morate naredite, kabel vleči po tleh, kjer se umaže, nato pa ga vržete nazaj v prtljažnik. To ni ravno visoka tehnologija. Če pogledate sesalce, so našli boljšo rešitev."
Fiat grande panda bo imel kabel shranjen kar v prednji maski. Za loputo se bo skrival vtič na vzmetenem kablu, ki ga bo lastnik enostavno povlekel na plan in priklopil na bližnjo vtičnico polnilnice, ne da bi se moral pri tem kabel vleči po tleh.
Vgrajeni kabel bo seveda imel določene omejitve. Polnjenje prek njega bo zaradi omejitev pri prenosu energije in nevarnosti pregrevanja omejeno na 7,4 kW. Avto bo imel še dodatno bočno loputo, prek katere bo mogoče priklop kabla na enosmerni tok z močjo do 100 kW.
Grande panda, tehnično zelo soroden citroënu e-C3, bo sicer ob prihodu na trg eden najcenejših baterijskih modelov v Evropi.
"Električna panda s "sesalec" bo imela "sesalec" trikom"............Moj bog, kaj ste uspeli napisati v naslovu, se vam je popolnoma "sfuzlalo" …