Range Rover z malim mestnim terenskim avtomobilom, ki ohranja gensko zasnovo prestižne znamke, oblikovno predstavlja evolucijo klasičnih potez range roverja. Na voljo je v kupejevski trivratni različici in tudi kot petvratni model.
Luksuz ostaja
Mišičaste in sodobne zunanje linije se kažejo tudi v notranjosti. Naklon sredinske konzole in elegantna vodoravna linija armaturne plošče sta povzeta po klasičnih modelih znamke. Posebnost je notranja osvetlitev, ki jo je ob tehnologiji LED svetil možno prilagajati v šestih različnih barvah. Kljub kompaktnim meram in dinamični zasnovi bodo imeli potniki v notranjosti dovolj svetlobe, še posebej, če si omislijo zastekljeno panoramsko streho.
Pridih luksuza so oblikovalci ustvarili z mehkim usnjem, poliranim lesom in kromiranimi okraski, ki so na voljo v modelu prestige.
Dva od adutov malega mestnega terenca sta dinamičnost in okretnost, ki so ju zagotovili z več elementi. Prvi je manjša teža in kompaktnejše mere vozila, ki v dolžino kot kupe meri 4,35 metra, petvratni model je za centimeter daljši. K zmanjšanju izpusta ogljikovega dioksida prispevajo novi sodobni materiali, kot so aluminij, magnezij in tiran.
Za pogon so zadolženi en bencinski in dva dizelska štirivaljna motorja, kombinirana s turbopolnilnikom. Povsem nov dvolitrski bencinski motor Si4 s turbinskim polnilnikom razvije 176 kilovatov moči (240 KM), na dizelski strani sta že znani različici iz freelanderja z 2,2-litrskim turbodizelskim motorjem: TD4 z močjo 110 kilovatov (150 KM) in močnejša SD4 z močjo 140 kilovatov (190 KM). Izpusti najučinkovitejše različice so 129 gramov na prevoženi kilometer. Nižjo porabo in izpust CO2 so dodatno zagotovili z novimi sistemi, kot je električni servovolan (EPAS), ki je zamenjal običajni sistem servokrmiljenja in s tem odpravil izgubo energije.
Tudi pogon na prvi kolesni par
Tako kot večji modelski bratje je tudi evoque prilagojen vožnji na vseh podlagah in v vseh vremenskih razmerah, a je prvi range rover v zgodovini na voljo s pogonom na prvi kolesni par. Opremljen je tudi s tehnologijo, kot je terrain response. Gre za nadzorovano spuščanje po strmini ter nadzorovano postopno sproščanje zavor in pomoč pri speljevanju na strmini.
Kupci lahko izbirajo med tremi paketi opreme: osnovni pure, medtem ko lahko z nivoji opreme prestige in dynamic vozilo prilagodijo življenjskemu slogu.
Pure zaznamuje nevtralna barva v notranjosti, mehki materiali in okraski iz brušenega aluminija, že v osnovi pa ima 17-palčna platišča, 5-palčni zaslon v notranjosti, parkirna pomagala … Prestige vključuje 19-palčna platišča, v notranjosti pa usnje dopolnjujejo obloge iz lesa in kovine. Dynamic ima še za palec večja platišča, edinstvene odbijače, pragove, masko motorja in izpušno cev. Notranjost je urejena športno.
Veliko tehničnih novosti
Od novih tehnologij izpostavljamo še 8-palčni zaslon na dotik s funkcijo dvojnega prikaza. To pomeni, da lahko voznik in sovoznik na zaslonu gledata različne vsebine – na primer navigacijsko vodenje in DVD. Večino funkcij infotainmenta je možno upravljati s sistemom glasovnega upravljanja. V opremi je prvič zajeta pomoč pri parkiranju. Parkirni sistem avtomobil samodejno krmili pri bočnem parkiranju. Različice s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom so opremljene z novim vrtljivim gumbom za upravljanje menjalnika, ki tako kot v jaguarjih ob zagonu motorja s pomikom navzgor pozdravi šoferja.
Cene za šibkejši dizelski petvratni model s pogonom na sprednji kolesni par se začnejo pri 33 tisoč evrih, končajo pa pri 59 tisoč evrih, kolikor stane bencinski model prestige. Prodajni načrti za letos so drzni. Do konca leta nameravajo prodati 35 primerkov, naslednje leto pa 85.
Evoque krči mere in cene
Range rover evoque je najmanjši, najlažji in najbolj ekološki model te prestižne znamke, ki se lahko pohvali z novimi materiali, tehnologijami in tudi dostopno ceno, ki se pri nas začne pri 33 tisoč evrih.