"Eden izmed mariborskih taksistov, ki je peljal naše goste iz tujine od železniške postaje do naselja pod Pohorjem, jim je za vožnjo zaračunal 50 evrov. To je nesprejemljivo,” se jezi bralec iz Maribora.
Rešitev enotne tarife?
Da so predvsem tujegovoreči turisti velikokrat žrtve preračunljivosti nekaterih mariborskih taksistov, nam potrdi tudi Danijel Robnik, lastnik mariborskega podjetja Taxi plus. “Mi imamo blokirane cene in tudi z višjo tarifo je najvišja cena od Habakuka do Maribora deset evrov. Pri tem, ko nekatere druge taksislužbe zaračunajo več, se kaže njihova kultura,” meni Robnik, ki ima zaposlenih 15 taksistov. Rešitev vidi predvsem v regulaciji cen in enotnih tarifah ter postavitvi minimalnih standardov za avtomobile in urejenost voznikov.
Urejenosti v taksiprometu pa si želijo tudi na Zavodu za turizem Maribor. “Taksistoritve v Mariboru so drage. Na tem področju je treba nekaj narediti,” pravi Janja Viher, direktorica zavoda.
Brez javnih taksijev
Na Mestni občini Maribor (MOM) so že razmišljali o uvedbi enotne barve taksijev in ureditvi taksiprometa. “Proučujemo možnost glede uvedbe enotne barve za taksije skladno z veljavno zakonodajo, prav tako pa potekajo dogovori glede ureditve postaj za taksije,” pojasnjujejo na MOM, kjer so že razmišljali o možnosti, da bi v okviru enega izmed javnih podjetij uvedli tudi to obliko javnega prevoza, vendar “glede na trenutni finančni položaj to ni mogoče”.
Mene je taxist pošteno obral iz Brnika do doma, ker oni tam so pa privilegirani in imajo višje cene. Barabe.
Enotne tarife in ceniki naj bodo razobešeni na vseh taxi počivališčih oz.štartiščih po mestu, predvsem to velja za Ljubljano. To …