Serija 2 active tourer je prvi BMW model s pogonom spredaj, prinaša zasnovo enoprostorca in trivaljnik.
Po novem je na prodaj tudi s štirikolesnim pogonom xDrive in sicer samo v kombinaciji z dvolitrskim turbodizelskim motorjem s 140 kilovatov moči (190 KM) in samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom ter bencinskm modelom 225i. Prisilno polnjeni dvolitrski bencinski motor zmore 170 kilovatov moči (231), moč pa se na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Cene za dizelski xDrive se začnejo pri 35.400 evrih, kar je skoraj devet tisočakov nad najcenejšim modelom s pogonom spredaj (218i). Cena za 225i xDrive je vsaj 39.400 evrov.
Težji zgolj 61 kilogramov
Dodatna masa celotne štirikolesne pogonske tehnologije znaša okoli 61 kg. Moč se od sprednjega pogona na zadnjo premo prenaša s pomočjo kotnega gonila (Power Take-Off) na sprednjem diferencialu in dvodelne kardanske gredi. Osrednja komponenta sistema štirikolesnega pogona je elektrohidravlično krmiljena lamelna sklopka (Hang-On) znotraj pogonskega mehanizma zadnje preme, ki omogoča popolnoma spremenljivo porazdelitev navora na sprednji in zadnji kolesi. Ustrezni ukazi se posredujejo preko elektronske krmilne enote, ki je, enako kot hidravlična črpalka, nameščena na zadnji premi.