Ena limuzina namesto dveh

Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508 Foto: Žurnal24 Peugeot 508
Peugeot 508 je popolnoma nov igralec v zahtevnem D segmentu. Za glavne konkurente si odkrito šteje nemške prvake, konkurira jim z videzom, eleganco in tudi slovenskim znanjem.
Oglej si celoten članek

Francoski peugeot kupcem, ki želijo poslovno limuzino po novem namesto dveh različnih modelov ponuja enega skupnega.

Peugeot 508 se pelje tudi na podlagi slovenskega znanja, saj je pri njegovem razvoju sodelovala korporacija Hidria. V avtomobilu z dizelskimi motorji 1,6 in 2,0 so tako nameščene slovenske ogrevalne svečke, tudi hidravlična črpalka in volanski mehanizem sta v veliki meri delo Hidriinih strokovnjakov.

A. L.

Ta naj bi z dovršenim dizajnom tehnično naprednostjo in širokim naborom motorjev in opreme zadostila vse potrebe tako naravnanih kupcev, hkrati pa kakšnega ukradla tudi konkurenci. Med novosti štejemo različico e-HDI z robotiziranim menjalnikom in le 115 grami emisij CO2, sistem avtomatskega uravnavanja snopa žarometov Smartbeam, odklepanje in zagon vozila s pomočjo pametne kartice ter prikaz podatkov na prosojnem zaslonu, ki ga poznamo že iz 3008 in 5008.  

Eden družinski, drugi bolj športen
Z 4,80 metra, kolikor meri v dolžino je 508 umeščen skoraj popolnoma na sredino med predhodna modela saj je od 407 daljši za 11,6 centimetrov  od 508 pa je za 11 krajši. Čeprav tega ne boste opazili, pa je 508 od svojega predhodnika tudi 25 kilogramov lažji, kar so inženirji dosegli z uporabo zelo trdnih jeklenih pločevinastih delov in uporabo lahkih snovi kot so magnezijev nosilec armaturne plošče ali uporabo umetne snovi pri prtljažnih vratih (pri SWju).

Z oblikovnega stališča gre za tipičen izdelek te francoske hiše z dinamičnim prednjim koncem, ki ga zaznamujejo velika motorna maska obrobljena s kromom in močno zašiljena svetila, ki lahko cesto osvetljujejo s pomočjo LED diod (v po njihovih besedah obliki marjetice) in sledljivih biksenonskih žarometov. Kroma je veliko tudi drugod na karoseriji, največ na boku, ki je klasični limuzinski, a vseeno dovolj dinamičen.

Prvi vtis: 508 je vidno skrojen prav na novo, kar mu štejemo zgolj v plus. Dizajn je vpadljiv, a ne predrzen. Notranjost je udobna in uporabna, vožnja po potrebi lahko tudi športna. Verjetno najbolj zaželen 2,0-litrski dizel s 103 kW se izkaže z zmogljivostmi in porabo.

Razgiban, pa čeprav nekoliko manj, je tudi zadek, kjer ponovno dominirajo svetila z LED diodami v treh vrstah, tablica pa je umeščena zelo nizko na v črno barvo det spodnji del odbijača. Zadek je prav tako tipičen limuzinski, se pa zaključuje v diskreten, a dobro viden spojler. Športnosti 508 tako ne manjka, tudi zaradi platišč premera do največ 19 palcev in dvojnega izpušnega sistema v kombinaciji z najmočnejšo dizelsko različico.   
    
Izvednka GT, štiripodročna klima in wifi
Manj značilno za znamko je oblikovana notranjost, saj je veliko prijemov oziroma stikal novih. Notranjost zaznamujejo oglate poteze, veliko bolj moderno oblikovan je (končno) tudi volanski  obroč, imitaciji aluminija pa družbo dela klavirska črnina. vse to pa je še vedno, kot pritiče Francozom prej elegantno kot športno. Razredu primerno je prostora v tako v prvi kot drugi vrsti, prtljažnik pa meri 545 litrov pri limuzini in 660 litrov pri karavanu.

Osnovni z ESP in z ročno klimo
Opremski paketi v osnovi so štirje, že osnovni access pa pomeni dobro varnostno opremo vključno z ESC sistemom in asistenco za speljevanje v klanec, ročno klimatsko napravo ter audio enoto s komandami na volanu in priključki za zunanje naprave. Stopničko višje je paket active, ki ponuja zelo dobro razmerje med ceno in dobljenim, saj za doplačilo 1.950 pomeni dvopodročno avtomatsko klimatsko napravo, 17 palčna lita platišča, parkirne senzorje zadaj, tempomat in omejevalnik hitrosti, usnjen volan, električno zložljiva zunanja ogledala z lučko za osvetlitev poti potnikom, senzor za dež, samozatemnitveno notranje ogledalo in sredinski naslon za roke zadaj. enaka cenovna razlika je tuidi me paketoma allure in active, kjer slednji drugega prekaša z dodatki kroma okoli vratnih kljuk, oblazinjenje v kombinaciji usnja in tkanine, električno parkirno zavoro ter pametno kartico za vstop in zagon vozila (prvič pri znamki).

Četrti po vrsti pa je paket GT, ki pomeni še sledljiva ksenonska prednja žarometa in dnevne luči v LED tehniki, v uvodu omenjeni sistem smartbeam, električno pomična in ogrevana prednja sedeža, navigacijski sistem z barvnim zaslonom, bluetooth sistem, VTH prikaz podatkov na prosojnem zaslonu (head up display), senzor tlaka v pnevmatikah in 18 palčna platišča.

Med opremskimi dodatki proti doplačilu pa velja omeniti vsaj še 1,62 kvadratnega metra veliko panoramsko streho, štiripodročno klimo, programsko nastavljivo samodejno gretje in wifi internet.

Še letos tudi e-HDI, drugo leto dizelski hibrid
Motorno paleto za sedaj na bencinski strani sestavljata atmosferska in prisilno polnjena različica 1,6-litrskega motorja, ki razvije 88 oziroma 115 kilovatov največje moči, s to razliko, da je prvi zvezan s šest stopenjskim robotiziranim, pri turbo motorju pa ima kupec možnost odločitve med šeststopenjskim ročnim ali avtomatskim menjalnikom.

Novega levjega kralja lahko v galeriji pobliže spoznate TUKAJ.

Na dizelski strani pa najdemo štiri motorje oziroma različice, vlogo osnovne prevzem 1,6-litrski HDI agregat z 82 kilovati, ki bo nekje poleti dobil še različico e-HDi z le 115 grami emisij CO2. Tu je pri prvem menjalnik ročni, pri drugem pa robotizirani. Stopnico višje pa so še dve različici 2,0-litrskega HDi agregata z 104 oziroma 120 kilovati in novi 150 kilovatni 2,2 HDi, menjalniki pa gredo takole: ročni, avtomatski, avtomatski. Pri Peugeotu za drugo leto najavljajo še prihod hibridne različice, kjer bo šlo za zanimivo kombinacijo dizelskega in elektromotorja, ki bosta skupaj proizvedla čez 200 konj (147 kW) in bosta obenem odgovorna za izpust le 99 gramov CO2.

Tudi cenovno je 508 bliže prvemu kot drugemu modelu, kar pomeni, da gre za cenovno konkurenčno vozilo, saj dobite bencinskega 508 že za 20.500, dizelskega pa 20.900 evrov. Za osnovnega e-HDI s serijskim start&stop sistemom pa boste odšteli 21.750 evrov.  Za dobro opremljeno in motorizirano različico 2,0 HDi 140 FAP active pa boste odšteli 23.650 evrov, kar je manj kot pri večini konkurence.

Uvoznik namerava letos prodati 400 vozil oz. zasesti osemodstotni tržni delež v segmentu, takoj za passatom in insignio. Pri tem naj bi prodali približno polovico karavanskih različic.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.