V juku in qashqaiju, ki sta gnana na prednji par koles, se 1,5-litrski motor z 81 kW moči in 240 Nm navora vede različno. Pri juku je ta motor edina možna dizelska izbira, pri 18.740 evrov vredni opremi acenta pa je od bencinskega 1,6-litrskega stroja s 86 kW, a precej manjšo prožnostjo, dražji za 2.250 evrov.
S porabo, ki se je po računalniku gibala med 6,0 in 6,4 litra, tudi ko smo pohodili plin, pa se izkaže za dovolj varčnega. Za avtomobil takšnih mer, ki je praviloma namenjen enemu potniku, motor ponuja dovolj dober pospešek, vendar do 1.500 vrtljajev le težko leze iz turboluknje, zato je treba pogosteje, kot bi si želeli, poseči po ročici povprečno natančnega šeststopenjskega menjalnika. Tudi dizelskega hrupa je kar nekaj.
Qashqai bolj umirjen
Večji cross-over qashqai+2 je že v zrelih letih in izbira 1,5-litrskega motorja znotraj trojice dizlov, ki so na razpolago, zanj pomeni predvsem umirjeno družinsko uporabnost. Ker ima v lično zastavljenem prtljažniku dodaten par sedežev, polno obloženemu hitro pojema sapa kljub kratkim prestavnim razmerjem, je pa bil, zanimivo, celo za odtenek varčnejši od juka.
Tekna je sicer dokaj bogat paket opreme, v testniku pa je bil dodan še zmogljiv infotainment sistem connect. Pri njem pa grajamo rešitev pomoči pri parkiranju, saj zgolj kamera brez zvočnih senzorjev ni dovolj za brezskrbno manevriranje. Testnež je bil ocenjen na 24.790 evrov.