Kot so potrdili za medije, je razlog zato, da v avtomobile ne vgrajujejo toplotnih črpalk, znan. Še vedno jim namreč primanjkuje polprevodniških čipov. Kljub temu upajo, da bodo težavo kmalu rešili in v avtomobile spet vgrajevali toplotne črpalke.
Novice, ki so najprej prišle iz Kanade, so spravile kupce Volkswagnovih električnih avtomobilov v slabo voljo. To potrjuje tudi konfigurator. Kdor je namreč v zadnjem času poskusil sestaviti svoj avtomobil, je opazil, da toplotne črpalke v njem sploh ne more izbrati. To velja za volkswagne, čeprav sta prizadeti tudi znamki Škoda in Audi. Razlika je le v tem, da na njunih konfiguratorjih piše, da bi zaradi težav z dobavo lahko prišlo do zastojev pri prevzemu vozil.
Predvsem v zimskem času so toplotne črpalke učinkovito sredstvo za gretje kabine, ki lahko precej poveča doseg avtomobila, saj porabi manj energije. Toplotna črpalka v notranjost prenaša toploto, ki jo pridobiva iz zunanjosti avtomobila, lahko pa deluje tudi v obratni smeri in v vročih dneh toploto odvaja iz kabine. Deluje namreč kot klimatska naprava s kompresorjem in uparjalnikom. Vendar pa za gretje kabine potrebuje tudi malce več časa.
Seveda toplotne črpalke niso edino sredstvo ogrevanja kabin električnih avtomobilov. Poleg gretja sedežev in volanskega obroča, ki lahko tudi v hladnejši kabini precej pripomore k ugodju potnikov, je namreč na voljo tudi električno gretje s toplotnimi rezistorji, ki deluje na podoben način, kot kaloriferji ali sušilniki las. Ti so hitrejši od toplotnih črpalk, vendar porabijo tudi veliko več elektrike, zato lahko predvsem pozimi precej zmanjšajo doseg električnega avtomobila.
haha imaš 18 zvočnikov , pa dvojne rokavice in dolge gate. pa 100k si zapravil. amapk važen da je trikrata …
Cena teh vozil je za večino kupcev nedosegljiva, zato ostane bencinar, diesel, morda plinaš. Subvencija se je znižala, kar je …