Francoski notranji minister Bernard Cazeneuve se je posla lotil pompozno. Zaradi statističnega padca pametne varnosti v državi je napovedal nekaj ukrepov, ki že razburjajo tamkajšnjo javnost.
13- in 10-odstotni porast smrtnih nesreč oktobra in novembra letos v primerjavi z lanskima mesecema je prižgal alarme v francoski vladi, ki že tako ne slovi po priljubljenosti. Še posebej se je poslabšala nevarnost med pešci. Črni trend želijo francoske oblasti obrniti z več kontroverznimi ukrepi.
Med drugim naj bi na enopasovnicah po državi najvišjo dovoljeno hitrost znižali za 10 km/h na 80 km/h. V množično uporabo naj bi prišle naprave, ki v primeru alkoholiziranega voznika onemogočijo avtomobil, da ne more vžgati.
Radarska past ne bo dovoljevala izgovorov
V regiji Rhone so te dni poskusno pričeli uporabljati novi tip radarjev. Celoten sistem sestavljata dve napravi v razmaku nekaj deset metrov, ki vozilo kršitelja fotografirata ena spredaj, druga pa zadaj. S tem nameravajo precej izboljšati prepoznavo kršiteljev, saj je znano, da doslej naprave okoli 40 odstotkov kršiteljev niso ujele.
Težave so tako zaradi neprepoznavnih registrskih tablic kot zaradi številnih zapletov z ugotavljanjem, kdo je v tistem trenutku vozil vozilo. Novi radar pa naj bi še posebej od spredaj omogočal zelo jasne posnetke notranjosti vozila.
Dvojni radar bodo med testno uporabo selili na različne lokacije, če se bo izkazal za učinkovitega, pa naj bi z letom 2016 že prešel v redno uporabo.
Prometna varnost še na cestah nikoli ni bila tako varna, avtomobili in ceste so prav tako daleč najbolj varni v …
Ah, kar ne morem verjet, da se kaj takega dogaja v opevanem kapitalizmu. Hmm, šmenta, spet po mojem ima tudi …